torstai 19. maaliskuuta 2015

Uusi väri vaatekaapissa

.. tai ei se kyllä ole jäämässä vaatekaappiin vaan kevään vallatessa mun salaisen värikkään mielen-on se päässyt aikamoiselle ulkoitukselle! Vai ootteko mun kanssa eri mieltä ja toteatte tän hitin sijasta hudiksi?
En tiiä mikä sanoinkuvaamaton vaikutus kevällä on muhun. Kannan kotiini mielelläni raikkaan värisiä tulppaaneja sekä ensi kertaa ostin narsissi-ruukun, joka vilkkuukin kuvien taka-alalla jäämättä silti varjoon. :)
Sama pätee tekstiileissä. Kevään saapuessa pelkistetty kotini herää henkiin saadessaan rinnalleen piristysruiskeita verhoista, pyyhkeistä ja koristetyynyistä. Tällä hetkellä suuren etsinnän alla mulla on limenvihreän väriset tyynyliinat, jotka kylläkin löysin Stockmannilta- mutta normaali tyynyliinan koossa. Äitille sitten soitin kysyäkseni olisiko iso homma, jos pääsiäislomalla äiti lyhentäisi nämä tyynyliinat 40x40cm kokoon- sillä ompelukone ei ole koskaan ollut mun ystävä. Aina päästessäni vauhtiin alkaa langat sylttään ja homma päättyy siihen. Äiti sanoi ettei homma ole hankala, joten täytyy käydä ostamassa ne tyynyliinat talteen!

Tässä olisi muutama uutukaiset, jotka olen vähän aikaa sitten kotiutattani kotiini. Väri-arkajalkana hieman pelkäsin onko oranssi takki lainkaan minua- tai osaanko kantaa sitä oikein. Koitan nyt takoa päähäni järkeä että anna mennä vain!!
Image and video hosting by TinyPic 
Takki-H&M
Image and video hosting by TinyPic 
Pusero-H&M
Rakastan yli kaiken puseroita ja takkeja, joissa on nahkahihat. Oon niihin ihan hurmaantunut! Siksipä tämäkin oli pakko ostaa.
Image and video hosting by TinyPic 
Kauluspaita- Mick's
Kauluspaidat ovat vuoden sisällä auenneet mulle ja löytäessäni tämän mustansinisen farkkuihanuuden en voinut vastustaa sitä! Rakkautta, rakkautta! 
Image and video hosting by TinyPic
Neule- Mick's
Vaatekaappiini on tullut jotain uutta- nimittäin kuviot. Muutama neule ja pusero on herättänyt mielenkiinnon juurikin monimuotoisten kuviodensa puolesta. Yksiväriseen tottuneena kuviot ovat oranssin takin lisäksi olleet oman pään sisällä lähinnä kysymysmerkkinä, että onko nämä minua. Sillä monesti on käynyt niin, että löytää jonkun aivan super mahtavan vaatemallin/värin, joka ei sitten passaakaan ollenkaan sitä sovittaessa. Yksi esimerkki on vanssit. Voi että kuinka tykkäsin niistä jo lukiossa, mutta omissa jaloissa ne näyttivät kamalilta. Viime kesänä oli pakko käydä vähän raastamassa sydäntä sovittelemalla mintun vihreän värisiä Vansseja- toteamalla ettei ne edelleenkään sovi mulle.

Mitä muutoksia tai tekoja kevät saa teissä aikaan?

5 kommenttia:

  1. Voi kyllä vuoden pitäis vaihtua aina keväisin :D Minäkin kävin hakemassa Pentikiltä värikkäitä tyynyjä olohuoneeseen ja värejä on hiipinyt myös vaatekaappiin <3 Mukavaa kevään jatkoa sinne <3

    VastaaPoista
  2. Ihanan keväisen värinen takki ja todella hyvin sopii sun päälle! ♡

    VastaaPoista
  3. Ihan sun näköisiä uutuksia. :) Ja keväällä pitää kyllä ehdottomasti siirtyä värikkäisiimpiin vaatteisiin. Mä olen alkanut pukeutumaan paljon vaaleempiin vaatteisiin ja pastellit kiinnostaa mua kovasti. :)

    VastaaPoista
  4. Tosi sulonen oot väreissä ja kuvioissa! <3

    VastaaPoista
  5. Ihanan piristävä tuo oranssi väri! :) Olen myös huomannut itse haalivani värejä enemmän kaappiin kevään mittaan. Taannoin alennusmyynneistä löytyi jopa pirteänkeltainen takki! :)

    VastaaPoista