torstai 12. helmikuuta 2015

Terkut peiton alta!

Pete Murrey- So beautiful

Mukavia iltoja!
Minuthan sitten viimein korjas kuume jäämään peiton alle. Melkosta painimista se oli oman pään kanssa, että lähenkö vai voinko/saanko jäädä kotiin. Alan oikeasti miettiä tätä työnarkkishommaa syvästi. Mulla vaan tulee niin huono omatunto, etten olis töissä ja että löytyykö mun tilalle tuuraaja vai joutuvatko tytöt venymään pitempään. Ja vaikka moni on mulle sanonutkin, olen korvattavissa, niin silti mulle tulee pieni viilto selkään että kyllä mie jaksan!

Mutta eilispäivänä oli sellanen olo, että nyt se kuume oikeestikin nousee ja aamullahan sitä olikin soitettava, että mie nyt jään pois kaheksi päiväksi.. . Jospa sitä olisi sitten iskussa, jotta jaksaa painaa tuon loppupätkän la-la töissä! Onhan tässä jo viikko menty silleen, että hetken olo on parempi ja taas kohta puhalluttaa.

Oonkin nukkunu tän päivän ja oon nähny niin sellaisia painajaisia, valveunta ja unihalvaustakin taisi olla. Ihan pöhnästä heräsin ja aloin miettiä, että mikä oli totta ja mikä unta..
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Illan ehdottomasti paras piristys oli se, kun ovisummeri soi ja samaan aikaan Anne täkytti whats appissa ääniviestiä. Mietin että kuka tänne tähän aikaan tulee, mutta onneksi Anne kertoi ääniviestissään olevan kohta oven takana. Ihanuus toi mulle suklaata! Olin päivällä maininnu, että kun tekisi sitä mieli. :) Istahdettiin kahvi- ja teekupposille ja nappasin ekat palat suklaata ääntä kohden. Ihana ystävä!

Kuvat ovat viime viikkoiselta, kun nähtiin Annin kanssa ja käytiin molemmat ensi kertaa syömässä Pakkahuoneenkadulla olevassa M6 diningissä. Monesti olen kuullut Emilian ja Ennin kehuneen kyseistä paikkaa ja yhdyn heidän kommentteihin. Musta tuo paikan katseenvangitsija oli koivupuinen tapettiseinä. Ihana yksityiskohta!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic 
psst.! Vielä on vähän aikaa ottaa osaa Redkenin arvontaan! Sitten alkaakin selvittely, ketkä ovat synttäriarvontojen onnekkaat voittajat!

7 kommenttia:

  1. Pikaista paranemista sinne suunnalle!! <3 :) Olet upea tässä viimeisessä kuvassa erityisesti!

    VastaaPoista
  2. Voi kurjuus... meilläki just selätetty kuumetaudit..lähinnä oli pojassa mut otin varmaan raskaammin koko sairauden ku poika :DD Ihania kuvia Heidi! <3

    VastaaPoista
  3. Paranemisia sinne :) <3 Pakko yhtyä Iinan kommenttiin, että upealta näytät! oot niin iloisen ja onnellisen näköinen sekä ennen kaikkea oma aito ittes :) Tykkään! Ja myös annoksesta. ;) Nälkäisenä ei ois hyvä kattoa tälläsiä kuvia :D

    VastaaPoista
  4. Voii paranemisia sinne ihanainen :)<3 toivottavasti olo helpottaa pian <3 huippua että otit vinkistä vaarin, huippu paikka kyllä ;)) ps. Näytät hyvältä <3

    VastaaPoista
  5. Voi että, paranemisia! :) Mä oon vähän samanlainen, etten flunssan takia kehtaa jäädä kotia, aina pitää kuumetta olla että kehtaa poissa töistä jäädä, kun kyllähän sitä pystyy vaikka kuinka pahassa flunssassa töitä tekemään. :D

    -M-

    VastaaPoista
  6. Ihanat tytöt! ♥ Koitahan parannella itsesi. Pystyn sinällään samaistumaan tuohon huonoon omaantuntoon, vaikka en koe toisaalta työnarkkis olevanikaan. Mut ymmärrän silti sun tunteita, mulla ehkä vastaavaa tulee esille muulla tavoin! Mutta sitä kun ei mahdottomia jaksa, on pelkästään inhimillistä joskus kaatua petiin, eikä aina voi olla teräskunnossa. Tsemppiä, kyllä sinä sieltä ehdit tervehtyä ;)

    VastaaPoista
  7. Tuo viimeinen on ehdottomasti mun lemppareimpia kuvia susta! :)

    VastaaPoista