tiistai 23. syyskuuta 2014

Syys/talvitakkien suuri etsintä

Herran jestas eilen oli kylmä! Enää ei näemmä tarkene olla pelkällä verkkatakilla, vaan kaapeista on kaivettava lämpimämpi takki, pipot, huivit ja hanskat esille- ja varmaan kohta myös kalsarit täytyy vetää jalkaan! Sieltä se talvi näköjään yrittää kovasti tehdä tuloaan! On siis korkea aika katsastaa itselle lämpimämpi takki ylle. Mikä parasta- onneksi on nettikaupat, joissa voi jo hieman tutustua vaihtoehtoihin. Mulla on tänään vapaapäivä -jota tosin vietän nuhassa, mutta onneksi saa olla viltin sisällä.

Alla olevissa kollaaseissa on muutamia mun lemppareita ja varteen otettavia vaihtoehtoja, jotka kelpuuttaisiin omaan käyttöön. Postaus on toteutettu yhteistyössä Blogfame-sivuston kanssa, jonka kautta tekin saatte lukijoina tarjouksia antamistani kampanja-tarjouksista.

Tein kollaasin Nellyltä kelpuuttamista takeista. Nellyn kampanjaan pääset kokonaisuudessaan tästä.

Image and video hosting by TinyPic
Piper long wool biker tästä / Zeta Parka tästä / New Lisa short jacket tästä Nomi Coat tästä

Olen aika tiukka ja nirso mitä tulee takkeihin. En pidä siitä, jos takeissa on huomiota herättävä tehoste tai ruusuke. Myös värin puolesta olen aika tarkka- en osaisi kulkea kadulla esim. kirkkaan keltaisessa takissa (vaikka muutaman kerran olenkin sen väristä sovitellut ja ihaillut). :D Yksinkertainen malli pienellä vivahteella vetää mua puoleensa. Pitkän aikaa silmääni on viehättänyt takeissa kaksi värisyys hihojen ja takin välillä. Erityisesti myös hihojen materiaalina tekonahka tuo takkiin eri ilmettä. Värit, jotka miellyttävät ovat musta, harmaa, petroolinsininen, viininpunainen sekä khakin vihreä.
Mulle tärkeä vaatimus takeissa on huppu sekä takin sopiva pituus. Koska oon  n. 155cm pitkä, takin helma ei voi jäädä navan seudulle (näytän laatikolta) tai mennä yli polvien. Mun on ollut välillä aika vaikeaa löytää siis sopivan mallista takkia. Viime viikon Mick'sin illassa sovitinkin tuota Onlyn New Lisa-takkia, johon rakastuin täysin!
Image and video hosting by TinyPic
(Sisältää mainoslinkkejä)

5 kommenttia:

  1. Oon kans aika nirso takkien suhteen, mutta just eilen löysin vahingossa talvitakin, jollaista oon kaipaillutkin. Iso huppu, takamus peittyy vähän pidemmälle enkä näytä Michelin-ukolta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana! Hahhaah, tuo Michelin- ukko vertaus naurattaa xD

      Poista
  2. Mäkin tein just tänään kollaasin talvitakeista. Minusta tuo vihreä parkatakki on noista hienoin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, sepäs sattui! :D Pistäny tuo kylmyys molemmat meistä liikkeelle :D

      Poista
  3. aivan ihania nuo sun kollaasiin valkkaamat takit, mä oon kans hullaantunut täysin tuollaisiin tekonahkahihaisiin takkeihin! :-) kun siihen vielä yhdistetään villakangasmatskua on kokonaisuus aika täydellinen :) en valitettavasti (vielä) omista kyseisenlaista takkia, mutta eihän sitä koskaan tiedä milloin se unelmayksilö tulee vastaan jossain.. aivan ihana myös tuo sun päällä oleva takki, sopii sulle kyllä todella upeasti! :) täällä joensuussakin oli viime viikon alussa sen verran kylmät kelit (sekä lunta) että piti minunkin lähteä jo takkiostoksille, heh :)

    http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista