keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Sunnuntaikuvailua

Colbie Caillat- Try
Image and video hosting by TinyPic
Viime viikot oon yrittänyt miettiä, mikä mua stressaa, sillä oon herännyt öisin pari kertaa ja valvonut saamatta unta parikin tuntia ja tietysti nukahtanut viimein juuri ennen kuin kello piipittää herättämään. Voin sanoa, että oon ollut siinä vaiheessa kahta kauheemmin väsyneempi ja silloin ei oo mukavaa lähteä töihin.

Oon kuullut että täysikuu on loistanut taivaalla, mutta ei se varmaan enää siellä taivaalla hohka? Mulla ei pitäisi olla mitään huolia, murheita ja stressiä, jotka vaikuttaisivat unenlaatuuni. :/

Viime viikon sunnuntaina oli ihana vapaapäivä. Sovittiin Johannan kanssa, joka oli tullut Tampereelta Oulu-visiitille, että hän tulee ihanan Maisa-koiransa mun luokse yöksi. Sitä ennen ehdin kuitenkin näkemään Emiliaa useamman tunnin, joka käytettiin vinguttamalla visakorttia kaupoissa, syömässä Cafe Roosterissa (mun ensi käynti paikassa) ja lopuksi mentiin Ainolan puistoon kuvailemaan. Oli niin ihanaa jutella ja vaihtaa kuulumisia kahdenkesken kunnolla.
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Kello alkoi lähentyä kuitenkin uhkaavasti ilta seitsemää, joten lähdin polkemaan kotia kohtia, jonka etupihalla Maisa ja Johanna odottelivatkin mua. Käytiin nakkaamassa tavarat sisälle ja mie suuntasin kauppaan. Illalla kateltiin telkkua ja höpistiin yömyöhään. Se ei kuitenkaan haitannut, sillä mulla alkoi maanantaina vasta myöhään työt. Mutta näistä kaveruksista lisää sitten ensi kerralla. :)
Emilian oma postaus päivästä täällä. :)

6 kommenttia:

  1. Oli ihana nähä ♡ tänää uudestaan ;)♡

    VastaaPoista
  2. Ihastelin näitä jo Emilian blogissa. Aivan ihania kyllä kaikki!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella kiva, että tulit myös tännekin niitä katselemaan sekä ennen kaikkea kommentoimaan!:)

      Poista
  3. Oot kyllä tosi hyvä kuvaamaan! Ja vitsit tuo sun salaatti näyttää hyvältä! <3____<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua en mie osaa sisäistää näitä kehuja. Tuntuu vaan että kaikkihan osaa kuvata :D tuo halloum-salaatti oli niin hyvää!

      Poista