maanantai 25. elokuuta 2014

And would you take away my hopes and dreams

Ed Sheeran- One

Tarkoituksena oli tulla kertomaan kuulumisia. Tunnisteisiinkin klikkasin heti tämän sanan, mutta näyttöä tuijottaen tunnin, tajuen ettei mulla ole mitään kuulumisia kuluneilta päiviltä. 
Viime viikolla jatkuneet työs alkoivat mukavalla - kevyellä painolla. Päivät ovat toistaiseksi aika rauhallisia ravintola-kahvilassamme, sillä ammattikorkeakouluopinnot eivät ole alkaneet vielä- tai ovat kuulemma tänään on ainakin joillakin jatkut. Toisaalta on ollut mukava tehdä töitä rauhassa, sillä syksyn ja kevään päälle ehtii juosta vielä. :D
Töistä päästyäni oon juossut saman tien ottamaan viileän suihkun, syönyt ja avannut telkkarin ja katsonut juttaa ja super dieettejä ja parit sinkkuelämät siihen päälle. Telkkarin suljettua olen kuunnellut Ed Sheeranin uuden albumin biisejä tauotta ja hyräillyt niitä kaverien luona sekä töissä. 

Viikonloppuna mulla oli vielä lauantaikin töitä, ja illalla Anne tuli mun luo viinilasillisille, joiden jälkeen lähdettiin jatkamaan iltaa kaupungille. En muista milloin viimeksi mulla on ollu ulkona ja pitäny niin hauskaa! Tultiin Annen kanssa mun luokse yötä ja sunnuntaina syötiin vähäsen suklaata ja yritettiin kattoa nauhalta edellisiltana tullutta Hostel 2:sta- katottiin ehkä alle puoli tuntia ja ennen kuin mitään ehti alkaa edes tapahtua, sammutettiin töllö. Ehkä me katotaan se joku toinen kerta- yksin en kuitenkaan sitä ala kattomaan. :D Tai sitten jos en saa Annea pitämään kädestä, niin eiköhän aina joku muu tuu mielellään siihen viereen. :D Lähdettiin sitten Annelle (ja Elinalle) ja siellä katottiin hieman kevyempimielisempi leffa- The Awkward Moment. Illaksi poljin takaisin kotiin ja katsoin millaista väkeä tämän vuoden BB:hen asteli. Jotenkin tää kausi ei nappaa, enkä varmaan jää sitä seuraamaan. Mielummin katon noita mun edellä mainittuja sarjoja, vaikkakin ne on nähty jo niiiin monta kertaa. :D 

2 kommenttia:

  1. Ihana tämmöinen rento kuulumispostaus ♡ söpöliini :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot Emppu-rakas niin ihana ku tykkäät mun kuivistaki kuulumisista :D

      Poista