tiistai 1. heinäkuuta 2014

yöterkut!

Helouu! Täällä taas viikon hiljaiselon jälkeen! 
Toinen lomaviikko alkoi ja kyllä tuntuu ihanalta olla lomalla! Mie oon ollu viime viikkoina niin hajamielinen, että esimerkiksi toissa viikonloppuna olin jättänyt pyöränavaimen pyöränlukkoon kiinni. Ja voitteko uskoa, että kun olin lähdössä seuraavana maanantaipäivänä töihin jo siinä epätoivossa että mun täytyy nyt kävellä töihin ja myöhästyä, mentyäni pyörän ohi se avain nätissä norsuavainperässään roikkua paikallaan! Ei ollu pyörä kelvannu kellekään. :D Sitten mulla jäi jo toistamiseen huoneiston ulko-ovi auki-tosin tällä kertaa vain vajaaksi tunniksi ja päivällä. Poikaystävä oli lähdössä kauppaan kun sanoi avatessaan välioven, että jaha mitäs täällä on taas unohtunu tehä. :D
Oon alkanu kavereille sanoa, että mun täytyy varmaan käydä kohta tarkistuttamassa tää pää ja tehdä paljon tarkistusjuttuja, esimerkiksi siinä kun laitan pyörän parkkiin ja sanoa ääneen että pyörä on lukossa ja avain on laukussa. :D

Mutta se siitä! 
Serkkuni Annika tuli tänään pariksi yöksi yökylään ja käytiin alkuillasta katsomassa starissa Pahatar-leffa. Tykättiin siitä tosi paljon! Musta on niin siistiä, kun disney-piirretyistä on tehty leffaversioita vähän eri versiolla. Tässäkin tapauksessa juoni ja loppuratkaisu yllätti positiivisesti. 
Piipahdettiin myös tuossa pihalla hieman kuvailemassa ja testaamassa miten mun uusi lisäsalama oikein toimii. (Uusista kameraostoksista tulee vielä tännekin tarinanpoikasta). Vielä on hieman hakusessa sen käyttö, mutta enköhän tämän viikon aikana opi, sillä lauantaina on työkaverin häät, joissa oon hääkuvaajana! Torstaina on harjotuskuvaukset, toivottavasti ilma on hyvä. Otan harjotuksiin -että itse häätilaisuuteen mukaan mun menninkäiskaverin, Roosan assistentiksi. :)


4 kommenttia:

  1. Onpa sulla ihana asu päällä :)♡ muutenkin tosi kivoja kuvia :) tykkään niin paljon lukea näitä sun postauksia :) söpöliini! ♡

    VastaaPoista
  2. Mun blogista löytyy sulle haaste! :)

    http://layrn.blogspot.fi/2014/07/blogihaaste.html

    VastaaPoista