keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Zalandon tilaus

Niinkuin tuossa edellisessä merkinnässä mainitsin, kesähelteiden myötä mulle iski paniikki siitä mitä ihmettä tuonne ulos voi pukea, kun kaappi on enimmäkseen täynnä farkkuja, pitkähihaisia ja villamekkoja.. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. En jotenki uskalla vielä lähteä näillä kalkkilaivan kapteenin jaloilla viilettämään shortseissa-saatikka että menisin vaatekauppoihin, ei ei, liian aikaista vielä. Täytyy saada ensin hieman väriä-vaikkakaan en ikinä rusketukaan. :D

Ensimmäinen Zalando-pakettini saapui tiistaina. Olenko ainoa, joka jännityksellä avaa lähetyspakettinsa muistamatta mitä kaikkea tulikaan tilattua? Mulla kävi tämänkin lähetyksen kanssa näin-yhtä en muistanut. Vaikka lähetys tuli viikon sisällä muisti teki hieman tepposia. Puolustaudun sillä, että viime päivinä on tullut selattua niin paljon vaatteita, etten voi ihan niitä ostoskoriin päätyneitä rättejä muistaa, hhaha. :D

Lähetyksessä tuli Adidaksen verkkatakki (olen useamman vuoden etsinyt tämän tyyppistä verkkaria), kesäkuun ristiäisiin ajateltu sininen toppi, kukallinen kesätoppi sekä farkkushortsit. Kaikki ajattelin pitää, tosin shortseja vielä emmin. Onneksi tässä on pari viikkoa aikaa päättää palautanko vai pidänkö ne.

Jes! Viimeinkin löysin mun rakkaustakin! Ette tiiäkkään kuinka monta vuotta oon yrittänyt etsiä vastaavanlaista takkia! Viileinä kesäiltoina on mukava laittaa tää päälle lenkille.
Mun pakko sanoa, että asukuvat napattuani ja siirrettyäni muistikortin koneelle esikatsellakseni kuvat läpi, pääsi suustani ensimmäisenä isoon ääneen sana läski. Aika herätä todellakin kuvien nähtyä todellisuuteen, vaikka vaaka on yrittänyt varoitella mua moisesta muutoksesta.. Mua on viime viikkoina todella etonut oma ulkomuotoni ja nyt se vasta sai varmuuden. En ole ole koko vuotena käynyt salillakaan kuin yhden käden sormien verran. Jep, hieman se korpee että maksaa täysin turhasta salikorttiaan.. Mua harmittaa kuinka viime syksynä olin niin täynnä energiaa käydessäni aamulla salilla ja sen jälkeen mentyä töihin. Mutta sitten se jokseenkin nopean innostuksen myötä lopahti ja salille lähdöstä tulikin kakkossija..Nyt on iso motivaatiopalo on kasvamassa takasin ja kesällä reenaminen salilla saa lisäpotkua ulkona liikkumisesta.  :) Ja onneksi kesä on aikaa, jolloin lämpimät ruoat ei niin maistu, joten tilalle tulee paljon salaatteja, kalaa, hedelmiä-etenkin vesipitoisia. :

8 kommenttia:

  1. Kivoja löytöjä oot tehny! Etenki noi shorsit on tosi kivat!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anna <3 Päätinki pitää koko paketin ;)

      Poista
  2. Täältäpä se vastaus jo tulikin, kun vastasin just omassa blogissani sun kommenttiin ja kysyin että löytykö hyviä kesävaatteita tilaukseen<3 On siis näyttänyt löytyvän ;D Ja nuo shortsit ja kukkatoppi on aivan ihana!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli selvästikin telepatiaa ilmassa ;) Kiitos, päätinkin pitää shortsit. En tiiä miksi aattelin ensin etten pitäisi niitä. ::D

      Poista
  3. Mä tuossa vähän aikaa sitten yllätyin, että kuinka paljon mulla on kesävaatteita tai lähinnä paitoja ja toppeja. Housuja ei oikein ollut joten kaupasta lähtikin kolmet housut kerrallaan. No kahdet niistä on mustia, mutta silti ok. Mukaan lähti myös yksi toppi, ei niitä voi olla koskaan liikaa.

    Shortseja mulla ei oikein ole paitsi parit vanhoista leggingseista ja housuista leikatut. Ja oon ainakin kaksista housuista ajatellut tehdä lisää shortseja.

    En oo oikein mekkoihmisiä, mulla on ehkä yksi mekko jota tulee pidettyä. Kaksi muuta mekkoa on tosi talvisia joten niitä ei tule kesällä pidettyä. Rakastan mekkoja ja niitä tulee katseltua netissä, mutta en vain osaa pitää sellaisia itse.

    Tilasin juuri itselleni pitkän hameen H&M:ltä ja se on mulle ihan liian pitkä mutta sitä on myös ihan kiva pitää mekkona. En viitsinyt palauttaa, kun se on muuten ihan superihana. Mietin kyllä lyhyentämistä, mutta luulen että siitä tulee sen jälkeen ihan kauhea.

    Postissa odottaisi vielä uusikin paketti H&M:ltä jossa on muistaakseni ainakin pari hametta lisää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä hyvä, että osaa uusiokäyttää vanhoja vaatteita tehden housuista vaikkapa juuri shortsit. :) Musta ois kiva pitää maksihameita tai -mekkoja, mutta ne on liian pitkiä mulle. :/
      Mullekin pitäisi ensi viikolla tulla henkkamaukan paketta :P Tulee lisää ja lisää vaan kesävaatteita. :))

      Poista
  4. Ootpa kaunis! Ja jep, oon ihan samanlainen lapsi-karkkikaupassa-tyyppi kun kotiutan vaatetilausta, eipä sitä moista tunnetta kovin monesta muusta saa :D Ihania vaatteita oot löytäny, kelpuuttaisin ihan kaikki samantien!
    Ja rehellisesti, ennen kun luin tuon loppupätkän sun tekstistä jossa pohdit omia ajatuksia omasta vartalosta, ajattelin oikeasti että sulla on tosi nätti kroppa. Muottihan tuppaa olemaan se, että vyötärönympärys tulee olla x ja paino x:n verran niitä kilogrammoja. Vaikka itse olen aina luonnostani ollu aika pienikokoinen, mun mielestä se että voi omata kauniin kropan, ei tarvita välttämättä sitä "ihanteellista" vartaloa. Mä nään päivässä, ja täällä blogeissakin kymmeniä ja taas kymmeniä upeakroppaisia ihmisiä, jotka on kaikki eri kokoisia. Tietysti ymmärrän kyllä sen, että jos itse ei ole tyytyväinen niin hankala se on tuntea oloaan mukavaksi muuta kun sen muutoksen kautta :/ Toivon siis sulle joko sitä tyytyväisyyttä omaan itseesi, tai sitten onnistuneita treenailuhetkiä, mikäli koet sen vaihtoehdoksesi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että Vilma jätitpä ihanan kommentin. Luin tän juuri ennen nukkumaanmenoa ja sait aikaseksi mulle todella kivan mielen. <3 Liikunta on alkanut näin kesän myötä maistumaan taas ja omankehon muokkaaminen itselle sopivaksi on jälleen alkanut. Energia tulee suunnattua täysin toiseen päähän ja hymy on koko ajan katossa. :) Alkaa taas löytyä se on omaitsensä :)
      Oikein ihanaa kesää sulle ja kiitos kiitos tsempeistä <3

      Poista