maanantai 17. maaliskuuta 2014

Kuulumisia ja odotuksia

Mukavaa maanantai-iltaa!
Täällä päässä on blogi vietellyt vapaapäiviä, toisin kuin allekirjoittanut. Viime päivinä olen vietellyt ihan tavallista arkea käyden töissä ja nähden kavereita. 

Joukkoon mahtuu kuitenkin kivoja pieniä asioita, joita odotan, kuten:

Pääsin mukaan Buzzadorin Teho sport proteiini-patukka -kampanjaan. Odotan innolla pakettini saapumista, jotta pääsen antamaan oman lausuntoni, mitä mieltä olen patukoista! Onko muita joukkoon päässeitä? 
Voin sanoa, että salilla käyminen on alkanut taas maistua. Liikuntapäivä-kirjan pito on ollut joulu-helmikuun ajan täydessä hiljaisuudessa tyhjän listan vuoksi. Toki noille ajoille on kertynyt muunlaista liikuntaa, mutta en ole nähnyt tarpeelliseksi kirjoittaa niistä. Kuitenkin kun itseäni ja kehitystäni varten merkkailen niitä. :) 
Sain myös aikaiseksi ostettua itselleni viimeinen ihka ensimmäisen kahvakuulan sekä aivan loistavan ja kattavan opaskirjan voimaharjoittelua varten. (Molemmat löytyivät kärkkäiseltä.) 
(pahoittelut huonolaatuisista kuvista, jotka otin kännykällä nyt illalla, kuva antaa kuutenkin hieman osviittaa liikkeistä.)

Pääsin myös viimeinkin käymään Zeppeliinissä ja Stadiumista löytyi sopivan kokoinen salikassi, joka oli pakko ottaa testikäyttöön heti seuraavana päivänä Satsille suunnatessa ovien auettua. Tajusin lämmittelemään alkaessani, että miksi ihmeessä mulla on ollu niin nihkeetä lähteä salille- tää on kuitenkin niin mukavaa psyykkisesti kuin fyysisesti. Alkaa vaan tehdä mieli hankkia uusia salipaitoja ja -housuja. :D Oon koittanut käydä kauppoja -että nettiliikkeitä läpi tuloksetta, etsien kivoja urheilupaitoja. Välillä oon käyny Zalandon sivuilla tiirailemassa valikoimaa, sillä oon kuullu kavereilta ihan hyvää palautetta tuotteista. Zalandon alekoodeja voisi tässä tapauksessa hyödyntääkin! :) 
Huomenna saan viimeinkin uuden sohvani! Möin edellisen beigen sohvani tori.fi -sivulla ja siitä on nyt muutama viikko. On tuntunut toisaalta hieman avaralta tässä pienessä asunnossa ilman sohvaa. Huomisen päivän jälkeen silmä lepää vihdoinkin katsellessa sohvaa, josta olen haaveillut. :)

Huomenna nähdään myös serkkuni Josefiinan kanssa, ja mikäli sohvan tuojat ovat ripeitä ja lähtevät valosan aikaan pois, päästään Josen kanssa ulos kuvailemaan pitkästä aikaa! Tänne satoi lauantaina viimeinkin pieni kerros lunta. Toisaalta vähän harmittaa, sillä aloin jo tottua keväiseen/syksyiseen ilmaan ja siihen, kun matkat kaikkialle tapahtui niin näppärästi saadessa polkea pyörällä. Mie en ole ikinä pyöräillyt talvella, mutta teiden ollessa näin pitkään sulat, olen uskaltanut ottaa pyörän käyttöön. :) Mutta on kuitenkin ihana ettei ole niin harmaan näköistä ulkona. :)

Vaikkakin tällä viikolla tuntimäärä näyttää 45 tuntia, on lauantaina aikomus (miehekkeen aloitteesta) lähteä juhlistaan mun synttäreitä hänen ja mun kavereiden kanssa. Mun puolesta synttärit sais painaa villasella, mutta kerrankos niitä synttäreitä vuodessa vietetään, vai miten se oli? Sunnuntaina on onneksi vapaapäivä. :) Seuraavalla viikolla onkin vähän iisimpi viikko, kun pe-su on vapaata. :)

Mitä te ootte mieltä tästä biisistä? Mie jouduin kuunteleen tätä viikonloppuna muutaman kerran, enkä oo vieläkään oikein syttynyt tälle. :D
Mukavaa viikkoa kaikille! :)

6 kommenttia:

  1. Voii miten ihana höpöttely postaus heidi ♥

    VastaaPoista
  2. Urheiluvaatteista, käyhän kattoos tämmönen http://www.sportamore.fi/, jos ei ole vielä tuttu! Nopea toimitus ja ilmaiset postikulut. :) Usein hyviä tarjouksia ja oon ite ainakin ollut aina tyytyväinen tilaukseen.

    VastaaPoista
  3. Miekin tilasin ellokselta uuden salikassin, ku nykyinen on hajoamispisteessä. Ja pari salipaitaakin klikkasin ostoskoriin :P Uudet treenivaatteet on vaan niin kivoja aina! Salillekkin lähtee intopinkeänä ku on uudet ja värikkäät vaatteet päällä ;D Niin ja hei et oo ainoa joka ei syty tuolle biisille. Ihan hirveä :D Kiva oli kuulla sinun kuulumisia <3

    VastaaPoista
  4. Oi vitsit oon kateellinen tuosta proteiinipatukkakampanjasta! Mitenhän tuohon on taas osallistujat valittu, kun mulle ei taas tullut kutsua (no, en ollut sitä FB-sovellusta käynyt päivittämässä, vissiin aika usein pitäis kirjautua tuonne sivuille ja päivittää nuo asetukset kuntoon...).

    VastaaPoista