sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Luukku 8: "Mä tunnen sinut pikkusisko"


Rakas Eve, huikeeta 20-vuotis syntymäpäivää!
Muistan hämärästi omat kaksikymppiset. Sinä olit silloin vielä 14 vuotias, täyttämässä loppuvuodesta 15 vuotta. En tainnut juhlia niitä kuin perheen ja kaverien kanssa kevyesti. Mutta sut tuntien nössöys ja hissukat juhlat eivät ole suunnitelmissa!
Sen voin sanoa, että olen aina kadehtinut sinun rohkeata ja suorasukaista elämänasennetta sekä niitä tanssimuuveja! Olisipa itsessäni ollut edes hivenen näitä ominaisuuksia viisi vuotta sitten, niin olisin ollut paljon itsevarmempi kuin mitä olen vasta vähän aikaa sitten alkanut saavuttaa.  Mutta me ollaan jokainen erilaisia ja saavutetaan asioita eri aikaan ja se on ihan ok. Sun seurassa meillä klikkaa ajatukset niin hyvin yhteen ja tiedetään tasan tarkkaa, millainen on kummankin tyyli.
Sinulle ostaessa tulisiaisia tai lahjaa, nään liikkeissä monta sinun näköistäsi juttua, jotka haluaisin kaikki hankkia. Sinulle myös olen pystynyt avautumaan aina kaikesta ja päinvastoin. Olen monta kertaa tuntenut itseni onnekkaaksi siitä, että olet minun pikkusisko. Sulta saan rohkeutta, kannustusta ja välinpitoa ja erittäin suoraa, kiertelemätöntä palautetta oli asia sitten blogipostaus tai vaate. Mutta kun sulta saa kehun, se on otettava oikeasti tosissaan ja kohteliaisuutesi lämmittää sydäntä. Tiedostaen sen etten nuoleskele ketään ja sanot asiat juuri niin kuin ne ovat. Siinä mulla on paljon oppimista.
Huvittavinta on ollut useamman vuoden liikkua sinun kanssasi ulkona, sillä sinua on vaikea mieltää "pikku"siskoksi ollessasi minua 15cm pitempi. :D Pientä alemmuudentunnetta ja naljailuakin olen saanut sinun osaltasi kärsiäkin. :D Onneks oot aina puolustamassa mua!
Sun kanssa on kiva tehdä kaikkea- paitsi olla keittiössä kokkaamassa samaan aikaan. :D
Ollaan muutamat vuodet festaroitu Rovaniemi- ja Simerockissa huippufiiliksissä, valokuvailtu auringinlaskun aikaan, lohdutettu toista vaikean asian keskellä, naurettu lattialla ihan mutkalla ja yrittäen muistaa myös hengittää samalla sekä tehty hauskoja reissuja muun muassa isosiskon luokse Turkuun (Muistatko vielä sen yhdenpysähdyksen taktiikan, kun olimme tulossa uimasta ja näimme tiekyltin "Kiimaniityntie", jonka varteen oli pakko pysähtyä ja ottaa kuvan kyltin alla?).
Ei ole asiaa, mitä katuisin sun kanssa tehdyissä jutuissa.
Näin se on sullakin teinivuosi päättynyt ja nyt saat luvallasi kutsua itseäsi aikuiseksi naiseksi.
Eilen juhlittiin sua, mutta tänään saat oikean prinsessan kohtelua! Olet rakas ja mielettömän tärkeä. Meillä on monta juttua, joita voidaan nauraa vielä vanhainkodissa!

"Ei etäisyys, ei vuodetkaan, ei mikään meitä erota."
Tehosekoitin-Hetken tie on kevyt

Onnea Nipsuseni!
Toivoo pikku Myy <3

4 kommenttia:

  1. Tuo talvinen kuva on tosi kaunis, katsoin jo aiemmassa postauksessa :)
    Ja mahtava tuo niittykuva, reps! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niittykuvista oli vaikeaa valita sitä edustavinta ja julkaisukelposinta kuvaa.. :D Mutta yhdyn kyllä myös tuohon talvimaisema-kuvaan, että se on kyllä niin kaunis. :)

      Poista
  2. Minä tulin kommentoimaan samaa kuin Sarkku K, että tuo talvinen kuva siskostasi on todella ihana. Siskot ovat kyllä parasta maailmassa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilman siskoja ei kyllä pärjäisi <3

      Poista