sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Vkot 43-46 liikuntapäiväkirja

Hupsista!
On vierähtänyt raportoimatta neljän viikon treenipäivyrit. Oon halunnut tehdä niistä kirjoituksen aina sunnuntaisin, enkä halua lipsua siitä .

Mitään ihmeempää muutosta ei ole tapahtunut, paitsi että pääsin kuin pääsinkin käymään siellä tavoitteessa, eli kolme kertaa salilla viikossa muutaman kerran. :D Suosin salilla käymistä aamusta, jolloin salilla ei ole lisäkseni paljon ihmisiä. Tämä mahdollistaa sen, että haluamiin laitteisiin pääsee kivuttoman nopeasti eikä välttämättä tarvitse odottaa, kuinka pitkän sarjan joku tekee.
Saan töihin lähtiessäni virtaa salilta, vaikka pari personal trainerin aamurääkit ovat saaneet mut henkihieveriin ja sitä kautta kyseenalaistamaan, miten jaksan juosta töissä tai nostaa ruokapakkeja. :D

Viime viikon perjantaina mulla oli viimeinen Satsin jäseneksi liittymiseen kuuluva PT:n kanssa kuuluva treeni. Tällä kertaa hän oli suunnitellut aerobisen harjoittelun, jossa oli tarkoitus saada sykkeet nousemaan, jolla taas saadaan painoa putoamaan- valitsin silloin alussa painonpudotukseen kuuluvan treeniohjelman, jonka mukaan olen tehnyt salilla ollessani kyseisiä harjoituksia. Voin sanoa, että tässä viimeisessä pt:n vetämässä treenissä mun syke keskimäärin oli 180 ja maksimissaan vähän päälle 200. Kuolemankutsu kävi päästessäni istumaan pukkariini. Istuin siellä vajaan puolituntia tunnettuani etten voi lähteä vielä polkemaan kotiin. Hengittelin ja pakotin juomaan itseni vettä. Proteiinijuomapullooni en jaksanut hakea vettä, jotta olisin saanut vähän virtaa protskujuomastani. Lopulta kasasin itseni ja kotiin päästyäni join palautusjuomani, menin suihkuun ja kaaduin sänkyyni tunniksi, jonka jälkeen aloin valmistautua töihin lähtöön. Juteltiin, tai siis minä istuin naama punaisena ja puhaltelin ja kuuntelin PT:n tarjoamaa tarjousta PT- treeneistä. Oon tykännyt tosi paljon hänen killeritreeneistä, joista olen selvinnyt ja pystynyt näkemään millaista sisua, voimaa ja periksiantamattomuutta musta löytyy. Siinä hetkessä en tosin pystynyt kuin puhaltelemaan ja sanomaan että laitan harkintaan, sillä olen oikeasti nauttinut näistä treeneistä paljon.
Ainoa miinus on mun epäsäännöllinen ruokavalio, joka tekee hallaa reeneille. Jos reenaa, pitäis myös muistaa syödä hyvin. Mulla kun on monesti töissä eväänä banaani ja/tai proteiinipatukka, jo(i)lla mennään niin pitkälle kunnes päästään kotiin ja sitten juodaan kuppi teetä.
Yritän kovasti muuttaa huonoja ruokailutottumuksia ja ottaa töihin mukaan oikeata ruokaa. Tällä viikolla olen onnistunut tuomalla mukanani seitiä ja lohta, jonka kaveriksi olet ottanut lautaselleni salaatteja.

Muta nyt niihin päiväkirjamerkintöihin!

vk 43 (21.-27.10. )
ma: Kävely 3km
ti:  Kävely 3km
ke: Kävely 4km Sali 35min
to: Pyöräily 3km
pe: Pyöräily 2,5km Sali 45min
la:  Pyöräily 6km
su: -

vk 44 (28.10-3.11. )
ma: Pyöräily 6km Kävely 2km
ti:  Pyöräily 6km Kävely 5km
ke: Pyöräily 3km 
to: Pyöräily 6km Kävely 5km Sali 55min
pe: Pyöräily 2,5km Kävely 3km Sali 75min
la: Kävely 1,5km Sali 90min
su: Kävely 3,8km

vk 45 (4.-10.11.)
ma: Pyöräily 3,3km
ti: Kävely 3km Sali 60min
ke: Pyöräily3km Kävely 3km Sali 70min
to: Pyöräily 3km
pe: Pyöräily 4,7km Kävely 2km Sali 30min
la: Kävely 1,5km
su: -

vk 46 (11.-17.11)
ma: Pyöräily 3,2km 
ti: Pyöräily 6km Sali 45min
ke: Pyöräily 3,2km Kävely 1,5km
to: Pyöräily 11km
pe: Pyöräily 4,5km Sali 50min
la: Pyöräily 3,2km
su: Pyöräily 8km

4 kommenttia:

  1. Hei! Kiinnostais tietää, oletko kokeillut niitä rasvanpolttaja kapseleita? Itsekin mietin samoja. Onko tullut minkäänlaisia sivuvaikutuksia? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Tarkoitus onkin tehdä tilaamistani tuotteista postaus, jossa kerron mitä oon tykänny niistä. :)

      Poista
  2. paljon sulla on painoja tossa tangossa? näyttää hullun painavilta :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aattelin ensin että tarkoitat smithiä, mutta eipä siinä hirveenä ees näy painot. :D siinä mulla on vasta 25kg. Alemmassa kuvassa on 15kg. Teen sillä kahta harjoitusta. Selkää reenatessa painot on 15kg ja takareisiä ja peppua reenatessa painot on 20kg.

      Poista