torstai 21. marraskuuta 2013

Nyt sitä mennään!

Vähättelemättä oon ollu koko päivän täpinöissäni tästä hetkestä, kun astun junaan ja rauhoitun istumaan omalle paikalleni ja koko ajan alkaa tullu tutumpia ja tutumpia maisemia vastaan.
Matkaeväänä mulla on 7 banaania ja 2 päärynää, mango-guava juoma ja lukemista sekä musiikkiakin löytyy. Hedelmiä on siksi niin paljon, koska en halunnut jättää niitä mätänemään ja keräämään banaaniakärpäsiä kotiin.
Aamulla viestiteltiin Eve-siskon kanssa, joka sanoi että toivottavasti oon pakannu vaatetta mukaan sillä siellä on pakkasta -18'c. En ole yhtään valmistautunut noihin lukemiin- saatikka lumeen. 

Mie palailenkin takaisin Ouluun vasta keskiviikkona, sillä mie sainki vielä tiistain vapaaksi. Oon niin niin onnellinen! Äitilläkin on ensi viikko lomaa, joten tullaan viettään paljon äiti-tytäraikaa. :)

3 kommenttia:

  1. 7 banaania? Herrajestas. Mun koko viikon banaanimäärä:D

    VastaaPoista
  2. Minun terapeutin kirjoittama kirja. :)

    VastaaPoista