sunnuntai 13. lokakuuta 2013

vkot 39-41 liikuntapäiväkirja

Viikottaiset liikuntapäiväkirja-raportit ovat jääneet, joten tässä olisi kolmen viikon takaiset treenit.
Tämän viikon treeneistä mulla oli pt:n kanssa ensimmäiset yhteiset treenit, joissa päädyttiin tekemään mun ohjelmasuunnitelman sijaan alavartalo treeni. Siitä oonkin jo muutaman kerran ruikuttanut, kuin oon ollu kipiä! Perjantaina olin jo voiton puolella ja kävinkin aamulla salilla, tosin skippasin mun ohjelmasuunnitelman ja treenasin käsiä ja selkää. 
Oon joutunut treenaamaan salilla yksin nämä kuluneet kolme viikkoa, mutta ensi viikolla sovittiin Terhin kanssa että mennään yhdessä salille pitkästä aikaa! :) 
Uusia hankintojakin olen tehnyt, nimittäin ostanut hanskat! Nyt ei tuu rakkoja käsiin painoja nostaessa. :) 

vko 39 (23.-29.9.)
Ma: Pyöräily 6km Sali 45min
Ti: Pyöräily 3,7km 
Ke: Pyöräily 3,8km 
To: Pyöräily 3km Sali 45min
Pe: Pyöräily 7km 
La: Pyöräily 2,5km Kävely 2km
Su: Pyöräily 3km Kävely4,2km

vko 40 (30.9.-6.10.)
Ma: Pyöräily 5km 
Ti: Pyöräily 5km 
Ke: Pyöräily 7km Sali 1h
To: Pyöräily 3km 
Pe: Pyöräily 6km Sali 1h
La: Pyöräily 3km Kävely 3km
Su: -

vko 41 (7.-13.10)
Ma: Pyöräily 3,2km Kävely 1,5km
Ti: Pyöräily 5,7km Sali 45min (tappo jalkatreenit pt:n kanssa)
Ke: Pyöräily 6km 
To: Pyöräily 3,2km 
Pe: Pyöräily 5km Sali 1h (kädet ja selkä)
La:  Kävely 6km
Su: Pyöräily 5km 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti