maanantai 21. lokakuuta 2013

Vko 42 liikuntapäiväkirja

Musta on mielenkiintoista ollut seurata omia liikkumisia, vaikka välillä oon ollut erittäin pettynyt viikon suoritukseen. Mulla on ollut pitempään tavoitteena salilla käymisen alkamisen jälkeen käydä saleilemassa kolme- ellei jopa neljä kertaa, mutta työvuorojen vuoksi olen pyrkinyt käymään edes sen kaksi kertaa. Tällä hetkellä mun pitää nipistää itseäni niskasta kovemmin ruokapuolen vuoksi. Viime viikkoina on ollut lipsumista ja herkuttelua, joka on vaikuttanut omaan oloon ja ulkomuotoon. Olen saanut hyvän ruokaohjelman, joka on antanut näyttäviä tuloksia ystävälleni.
Ongelmana on vain se, että sitoutouminen tietynlaiseen ruokavalioon pitemmäksi aikaa tuntuu oudolta ja se määrä, mitä kaupasta ruokaa pitäisi ostaa tuntuu taloudellisella puolella. Mutta step by step. Mulle tärkeetä on luopua täysin vehnätuotteista ja turhista hiiareista ja syödä pieniä annoksia säännöllisin aikavälein.
Haastavinta on säännölliset ateria-ajat. Otan nyt tästä eteenpäin tavoitteeksi töihin evästä sen verran, että ehdin vetää ne nopeasti kiireenkin aikana ja että ne vievät näläntunteen pois seuraavaksi pariksi tunniksi. Tällaisia välipaloja on fitness vanukkaat/pirtelöt, rahkat ja banaani.
Tämän viikon liikunnat oli mulle pohjanoteeraus, sillä kävin salilla vain kerran, mutta silloin vedin kyllä hyvän rääkin,joka tuntui seuraavina parina päivänä. Päästiin viimein Terhin kanssa yhdessä reenaileen jopa! Uusia reeneja odotellessa. :)
vko42 (14.-20.10)
Ma: Pyöräily 3,3km Kävely 2,5km
Ti: Pyöräily 1,7km Kävely 2,5km
Ke: Pyöräily 6,6km
To:  Pyöräily 6km Sali 1,15min (kokovartalotreeni, pääosassa reidet ja pakarat)
Pe: Pyöräily 3km
La: Kävely 6,5km Tanssi 40min
Su: -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti