maanantai 16. syyskuuta 2013

Ruoka- ja liikuntapäiväkirja vko 37

Pyrin ottaa tavoitteeksi kirjoittaa sunnuntaisin ainakin viikon liikunnat. Ruokapäiväkirjaa kirjoitan varmaan vain omaksi ilokseni, jotta ymmärrän syyt mistä painonpudotukseen tulee edistystä että takapakkia.

Hektisessä työelämässäni on erittäin vaikea syödä säännöllisesti tai edes ehtiä syömään. Yksin ollessani iltavuorossa saatan napsia hieman banaania tai proteiinipatukkaan kun on aikaa. Sanoinkin mun pt:lle että mie en pysty tai ehi töissä tauoille syömään, mutta pyrin ottaan edes jotain murua rinnan alle. Olishan se tärkeää pitää ruoka ja treenipuoli 50/50, mutta tää viikko oli aika löysä reenin suhteen, joten ei varmaan ole niin vakavaa että ruokapuolikin on ollut aika huono. Mutta onhan tuo ihan kamalaa kuraa etenkin tuon syömisen puolesta. Seuraavalla viikolla täytyy skarpata!

Maanantaina pääsen kuitenkin treenaamaan pt:n luomalla treeniohjelmalla! Oon innoissani ensi viikosta ja kuinka hiki tulee virtaamaan salilla. :D
Liikunta:
Ma: Pyöräily 5,5km Sali 60min
Ti: Pyöräily 2km Sali 30min
Ke: Pyöräily 2km Kävely 3km
To: Kävely 5,5km Juoksu 1,5km Pyöräily 2,3km
Pe: Pyöräily 3km Kävely 2km
La: Pyöräily 3,2km
Su: Kävely 1,5km

Ruoka:

Ma:
klo 7.30 Ennen salia: banaani
klo 9.30 salin jälkeen salilla: tee
klo 10.30 2x ruisleipää (voita, salaattia, tomaattia, kurkkua) + Fast Dietmix fitness shake mansikka pirtelö 4dl
klo 13 kanasalaatti, raejuustoa
klo 14 tee
klo 16 tee, allévo mustikka- patukka
klo 19.30-20.30 puolikas kanawrap, cocktail riisipiirakka, puolikas leivos, 2 pientä kasvisnyyttiä ja pullo seljankukka -luomujuomaa
Image and video hosting by TinyPic
Ti:
klo 11.30 klementiini,luumu, näkkäri (voi, salaatti, kurkku, tomaatti), 2dl vital monihedelmämehua
klo 14 profeel rahkarae, edellispäivän kanasalaatin rippeet
klo 16 välimeren focaccia leipä ja iso kuppi kaakaota kermavaahdolla
klo 20 salin jälkeen banaanirahka
klo 23 6 pientä banaanilättyä marjojen ja puolikkaan banaanin kera
Image and video hosting by TinyPic

Ke:
klo 10 1dl kaurapuuroa mustikoilla, teetä, klementiini, banaani
klo 12.30 1rkl riisiä, 1dl porsaansuikele-chilikastiketta, porkkana, salaattia
klo 14 tee
klo 17 caesar salaatti (ilman leipää), pieni annos kuohuviiniä
klo 21 hedelmäsalaattia, tee
Image and video hosting by TinyPic
To:
klo l2 1dl puuroa+ mansikkamehukeittoa, hedelmäsalaattia, tee
klo 15 2,5dl lohikeittoa, ruisleipä(voi, juustosiivu, kurkkua,paprika), kevyt maitoa 2dl
klo 17 puolukka-mascarponepiiraspala, tee
klo 19 hedelmäsalaattia
klo 21 2 ruisleipää paistetulla kananmunalla, kurkkua, paprikaa, tomaattia, tee

Image and video hosting by TinyPic
Pe:
klo 12 Yuki sushibaarin lounas: misokeittoa, vihreää teetä, erilaisia susheja
klo 17 150g kanasuikaleita, 2 rkl soijasuikaleita, salaattia, kurkkua, tomaattia, 4dl maitoa
klo 21 24cl punaviiniä, 10 Carr's -keksiä ja pieniä paloja juustoja

Image and video hosting by TinyPic
La:
klo 10.30 Easy body proteiini mansikkapirtelö (330ml)
klo 15.30 Nutrilett suklaapatukka
klo 16.30 puolikas ruisleipä(voita, salaattia, lauantaimakkaraa, kurkkua, tomaattia), tee
klo 20 150g kanasuikaleita, 2rkl soijasuikaleita
klo 21 kaakao, vaniljakreeminen pulla

Image and video hosting by TinyPic
Su:
klo12 fitnessmuroja+mansikka mehukeittoa, 3 belvita -keksiä, kaakao
klo16.30 naturdiet appelsiini proteiinipatukka, aprikoosi+jasmin novelle
klo18 muutama pähkinä
klo19 1prk appelsiini rahkarae,100g porsaansuikaleita, 2rkl wokkivihanneksia
klo20 kaakao, 3½ banaanilättyä+ 1rkl kuningatarhilloa
Image and video hosting by TinyPic

2 kommenttia:

  1. Näyttää tosi hyvälle noi sun sapuskat- tuli oikein nälkä (ja just nimen omaa pitis saada tota kanasalaattia mmm)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sushi ja kanasalaatti oli noista varmaan kaikkein parhaimpia. :D Possussä ällötti ne läskipalat. :/ Harmi että ruoka menee hukkaan. :/ En varmaan osaa valmistaa sitä oikein. :D

      Poista