lauantai 7. syyskuuta 2013

Tahatonta postailemattomuutta

Onhan kaikilla alkanu viikonloppu mukavasti? :)

Oon kauhukseni kattonu miten päivät vain vierivät ja lehdetkin tippuvat puista. 
Rehellisesti sanottuna oon ollu aika väsyny tän viikon. 
Aamuisin oon suunnannu ennen kasia salille ja sieltä Raatiin vesijuoksemaan ja lopuksi iltavuoroon, jossa on väkisin mennyt ylitöiksi, joten toivon että ymmärrätte etten oo ensimmäisenä kotiin pyöräiltyäni jaksanut vielä avata läppäriä. 

Tänään töistä tultuani kiirehdin kotiin, sillä rakas entinen asuinkumppanini mutta sitäkin rakkaampani ystäväni Veera saapui Ouluun! Meillä on meneillään tyttöjenilta. Hiukset, meikit ja vaatteet on jo valmiina päällä ja Veeran tuoma mansikkainen kuohujuoma poksautettiin auki. Mie oon nyt päättäny, että lähtiessäni baariin mulle riittää hyvin yksi-kolme juomaa, jottei mee salireenit ihan hukkaan. Mie voin ihan hyvin tanssia selvinkipäin. 

Palaillaan seuraavan kerran parin toivepostauksen kera. :)

4 kommenttia:

  1. Oot kyllä niin kaunis, ulkoisesti mutta myös sisäisestikin- riittäispä mullakin sinni tuollaiseen "rääkkiin" että jaksaisin salille, siitä uimaan ja vielä töihin! Mulla on vielä työn alla ja ajatuksen tasolla melkein kaikki :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ida <3
      Kaikki lähtee oivalluksesta ja että todenteolla teet sen itsesi vuoksi. Herättyäni tuosta horkasta, että turha se on valittaa olevansa tyytymätön itseensä, jos sen eteen ei tee mitään. :D maltti on myös valttia edistymisen kannalta. Mie oon muuten kasvanu ulos herkuista ja kaikesta "pahasta"! Välillä hämmästelen mikä herkkuhiiri oon ollukki.. nykyään tulee jo pieni morkkis kaupan herkkuhyllyt ohittaessa kun edes vilkaisee tarjottavia. :D onneksi ne herkut ei hyppää kuitenkaan mun ostoskoriin. :)
      Tsemppiä sulle. <3

      Poista
  2. Onpa mukava lukea sun kuulumisia täältä blogin puolelta :)

    VastaaPoista