sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Liikuntapäiväkirja vko 35,36

Liikunta kun on astunut tämän tytön kehoon nyt aika moisella innostuksella monipuolisuudellaan tämän alkusyksyn saralla, ajattelin laittaa viikon liikunnat tännekin, jotka kirjaan myös heiheiaan. En ollut vuoteen päivittänyt liikuntasuorituksia kyseiselle sivustolla, ja otinkin alkuviikosta isoksi työksi naputtelemaan viime lokakuusta tämän vuoden maaliskuuhun saakka. :D Kovaa hommaa, mutta ehkä saan vielä laitettua huhti-elokuun liikunnat sinne. :D Liittyessäni Satsin-salille liittymismaksu oli ilmainen ja sisälsi 8 viikon personal trainer -ohjeistukset.

Vko 35
Ma: Kävely 7,3km. 
Ti: Kuntosali (ensimmäinen kerta!) pääpaino reisissä sekä vatsoissa, kevyesti kädet, 65min. Syke keski 131, 384kcal  Vesijuoksu 35min
Ke: Vesijuoksu, 30min, Pyöräily 4,3km
To: Pyöräily 2,8km
Pe: Kuntosali, jalat ja vatsat pääpainossa, 65min, Syke maks. 190, 448kcal Pyöräily 7km
La: Pyöräily 3km
Su: Patikointi 8,8km, Pyöräily 3,6km


Vk 36
Ma: Pyöräily 6,8km 
Ti: Kuntosali 65min. syke min.140, maks.189, 409kcal  Pyöräily 3km Kävely 2,5km
Ke: Kuntosali, selkä, kädet ja jalat, 60min. Syke min.140, maks.190, 400 kcal Vesijuoksu 30min Pyöräily 3km
To: Pyöräily 3km
Pe: Kuntosali 60min. syke min.140, maks.189, 387kcal  Vesijuoksu 30min Pyöräily 9,2km, Kävely 3,2km
La: Kävely 8km, Pyöräily 5,3km
Su: -

Miltä kuulostaa, kiinostaako viikottaiset tai kahden viikon yhteenymppäykset liikuntasuorituksista? Miltäpä kuulostaa ruokapäiväkirja-merkinnät (ei välttämättä kuitenkaan aivan joka viikkoa)?

1 kommentti:

  1. Kiinnostaa! Itekkin jaksoin pitää aikoinaan blogissa treenipäivyriä, mutta nyt on jäänyt pitkäksi aikaa...pitäis melkeen itekki elvyttää kyseinen tapa blogiin :)

    VastaaPoista