maanantai 5. elokuuta 2013

Uusi reppu+ takki

Täällä ollaan edelleen ylhäällä, eikä ole merkkiäkään väsymyksestä. Ihan hullua että ei väsytä vaikka oon ollut hereillä 2.30 lähtien.
Äiti nappas mut ja Even töitten jälkeen kyytiin ja ajettiin Prismaan ruokakauppaan. Kauppaan päästyämme, äiti sanoi ostavansa meille Fjällräven kånken reput! Mie olin niin mielissään, sillä oon jo viime jouluna toivonu tätä reppua joululahjaksi! Samalla katoin itselleni urheilutakkia, sillä en ole omistanut sitten yläasteen verkka/tuulitakkia. Keväisin ja syksyisin kun on tarennut lenkkeillä kevyemmin, mie oon aina laittanut paksumman hupparin päälle. Sehän ei suojaa, jos tulee vesisade tai kova tuuli..
Mutta tämäpä uusi takki suojaa sekä näiden tärkeiden ominaisuuksien lisäksi se hengittää kun hikoilee. Takki oli -60%, joten sille ei jäänyt hintaa kuin vähän päälle 30€.
Vesisateet väistyivät tieltä ja aurinko tuli hellimään. Kotiin päästyä söin ja lähdin tovin päästä käymään 18 kilometrin pyörälenkin. Kävin tuolla auringon alla lenkin jälkeen kuvaamassa uudet ostokset ja olin läkähtyä tuo takki päällä. :D
Mutta pääasia oli tässä että mulla on viimeinkin Fjällräven kånken- reppu ja rakastan sitä!

5 kommenttia:

  1. Ihana kettureppu!
    Mulla on ollu reppu hankintalistalla kauan mut en oo vaan löytäny sopivaa- törmäsin tosin Rovaniemessä kirppiksellä Eastpackin maastonvihreeseen reppuun ja jätin ostamatta (makso 2e, nyt harmitaa).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäisi luottaa vaistoon ja ostaa aina kun löytää jotain kivaa. Uskon että harmittaa :(

      Poista
  2. Hahaa tiiäkkö! Olit minun viime yön unessa :D oltiin molemmat rovaniemellä revontulessa siinä dresmannin edessä. Istuskeltii aika lähellä toisiamme ja huudeltiin jotain vuorotellen :D sit minun eteen pamahti yks kaveri jolla oli samanvärinen paita päällä ku sulla ja sanoin sille et luulin sinua heidiks :D heh ei tossa kyllä ollu mitään järkeä mut yksi uni muiden joukossa ku niin nään montaa eri unta yön aikana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhhaahhaa! Kuulostaa tutulta. :D saa nähä tuuutko tän jälkeen mun uniin :D

      Poista
  3. Nuo reput on niin söpöjä! Oon itekin miettinyt monesti ostavani sellaisen, mutta värivaihtoehtoja on niin paljon etten ole päässyt lopputulokseen että minkä ostaisin ja kun tarkemmin mietin niin en oikeintiedä että missä muualla pitäisin sitä kuin reissussa.

    VastaaPoista