keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Leffa-ilta

Heippis! 
Aurinko pilkistelee aina välillä sadepilvien takaa ja se on samoin verrannollinen mun mielentilaan tai pelkästään mieleen.

Oli kiva aamuvuoro ja sen siivittämänä lähetään luokkakaverin kanssa elokuviin! Mennään katsomaan Johhny Deppin tähdittämä The Lone Ranger. :) En halua luoda mitään suuria ennakkoluuloja, mutta koska tää heppu on siinä, on leffa varmasti loistava!
Mun pitää ihan just lähteä kipittämään kaupunkiin päin takas, jotta ehditään ostaan Nikon kanssa karkit ja popparit.

Aurinkoista keskiviikkoa jokaiselle nassikalle. :)

6 kommenttia:

  1. Ompas todella nätti parveke :) Tykkään ja iiihana paita!

    http://www.annisblog.net/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parveke onki mun lempi paikka ollu tän kesän! Mun ensimmäinen oma parveke. :)

      Poista
  2. Ihana matto parvekkeella! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. alkuun mietin onko se liian värikäs, mutta nyt tykkään siitä! :)

      Poista
    2. oo miten ihana partsi! varsinki tuo roikkuvatuoli<3

      Poista
    3. korituoli on ehdottomasti myös mun lemppari <3

      Poista