keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

iltajutustelut

♪  Linkin Park- Iridescent 

Voi miksi vuorokauteen ei mahdu enempää tunteja? Mulla oottaa ulkosella kovalevyllä niin paljon kuvia julkaistavaksi ja paljon erilaisia postauksia on mun pienessä mielessä, mutta yksinkertaisesti mulla ei oo aikaa. En halua ottaa mitään stressiä asiasta, mutta kun pääsen töistä kotiin, menen ensiksi pesemään työvaatteet ja saatan sen jälkeen nähdä kavereita ja kohta onkin aika laittaa nukkumaan ja sama rumpa on seuraavina päivinä.
Mun pitää varmaan alkaa karsimaan Rovaniemi-kuvia niin että ymppään yhteen postaukseen vain muutaman kuvan, vaikka yleensä jaan kuvat päiväkohtaisiksi kera tarinoiden mitä sinä päivänä tehtiin. :/

Tulin myös siihen tulokseen, että liitin juhannusaaton kuvat sen omaan postaukseen, sillä kerroin niin tarkasti päiväntapahtumat, joten olisi ollut tyhmää vajaan kuukauden jälkeen kertoa samat asiat uudelleen ja liittää kuvat nyt tään. Eikö tämä käy hyvin näinki?

Kello käy jo kahtatoista, mutta onneksi mulla alkaa huomenna työt vasta klo 15. Josko saisin jotain aikaiseksi ennen töihin lähtöä. Mulla tuppaa olemaan se aina ongelma, että katon sitä kelloa ja odotan ja odotan koska kello näyttää sen verran, että pääsee lähteä kävelemään torille päin. Olipa yks aamu ihana piristys, kun mieli oli allapäin ja näin Jarnon lenkkeilevän mua vastaan. Sain jotenkin virtaa ja voimaa sekä ennenkaikkea piristyin Jarnon hymystä ja oli niin kiva fiilis päästyä töihin! :)

Nyt oon tän postauksen aikana pyöriny mm. Facebookissa, Iltalehdessä Instagrammissa ja Instassa näin pikku-uutisen että useita vuosia sitten syöpään sairastunut pikkutyttö Talia on kuollut.  En tiedä tietävätkö kuinka monet tämän tytön. Mulle tää tuli tutuksi hänen päästessään vieraaksi Ellen DeGenereksen ohjelmaan. Sen jälkeen katselin tytön videoita ja meikkivinkkejä Youtubessa. Siinä tytössä oli mahottamasti iloa ja onnea ja erityisesti toivoa. Juurikin tuolla asenteella uskon hänen pärjänneen näinkin pitkälle. Mulla tuli kyllä itku ku luin Talian kuolleen. Vaikka hän onkin mulle täysin tuntematon. Ehkä mulla on tunteet tässä yhtä hullunmyrskyä, jolloin se purkautuu viimeistään tällä tavalla.

Jotta tää postaus toteuttaa kaikkia sekalaisen postauksen ainesosat, muistutten vielä niitä jotka eivät vielä ole ottaneet osaa järjestämääni arvontaan ja voivatkin painaa TÄSTÄ -kohdasta päästäkseen suoraan kisasivulle.

Hyviä öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti