perjantai 26. heinäkuuta 2013

5. päivä Torremolinoksella

♪ Macklemore- And we danced 

Näkymä asuntomme parvekkeelta aamulla kello seitsemän aikaan (ma 6.5.13) näyttää pysäyttävän upealta. Johannaa vaivasi pienimuotoinen flunssa ja hänen käydessään aamulla juomassa vettä, hän nappasi tämän upean maisemakuvan.
Me muut nukuimme aamu kymmeneen asti, jonka jälkeen nautimme aamiaista parvekkeellamme ja siirryimme alas ottamaan aurinkoa. Parin tunnin grillaamisen jälkeen olin jokseenkin entistä punaisempi..
Naposteltiin hieman, jonka jälkeen aloimme tehdä lähtöä metroasemalle suuntana Málagan keskustaa päin. Työt osasivat lukea hyvin perille saavuttuamme olevaa karttataulua, joka näytti mihin päin meidän tulisi lähteä kävelemään. Minä vain nyökkäsin ja kuljin kameran kanssa, perus. Aivan sama homma tapahtu joka kerta kun mietittiin, minne menemme syömään. Tytöt lukevat ravintoloiden ulkopuolella olevia ruokalistoja ja minä kuvailen sillä välin maisemia ja kun tytöt huikkaavat mennäänkö paikkaan X, minä nyökkään ja tulen perässä. :D
Piipahdettiin kahvittelemaan todella hyvään ja edulliseeen kahvilaan, Buerta& Bernina. Tilasin tuollaisen torttutaikina,vaniljatäytteisen suklaa-leivoksen sekä kaakaon, jotka maksoivat yhteensä vähän päälle 3€. Pari kertaa kaakaon tilanneena, oon huomannut että paikallisten kaakao muistuttaa enimmäkseen löysää suklaakiisseliä. :D
 Miten tää on oikeasti mahdollista?
 Päädyttiin syömään Cheers nimiseen ravintolaan. Alkupalat olivat tytöille mieleen, karkkia. :D Minä erotuin tyttöjen varraslautasista hamppariannoksellani ja nautittiin Annen kanssa jälkkäriksi suklaapirtelöä ja browniepalat. Ruokailun jälkeen kierreltiin vielä jädekojuilla, jotta Elina ja Johannakin saivat makeahampaat täytettyä. Kun putiikit sulkivat ovensa, päätimme mekin lähteä metroa odottamaan. :)

Päästäksesi lukemaan aiemmista päivistämme, paina postauksen lopussa näkyvän "Tunnisteet"-sanan perässä lukevaa "Málaga". :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti