keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Suuntana Malaga

Ääää!!
Viimeinkin on koittanut tää päivä! Päädyin tiistai-iltana tyttöejn tykö yötä ja kimppataksilla suunnataan kentälle! Mie en ota mitään konetta/ipadia mukaan, joten jos meidän asunnossa ei oo mitään tietokonevempeleitä eikä ilmasta wlania niin päivitykset matkasta tulee sitten kotipuolesta vasta. Vitsi nyt iski jännitys! Oon nimittäin viimeksi lentäny koneella vuonna 2005! Onneksi tytöt on sen verran kokoneempia näissä asioissa, ettei mun tartte stressata kentällä vaihdoista eikä mistään! Eniten mua jännittää se oman matkalaukun tunnistaminen liukuhihnalla valuessa! Mulla on ollu sellanen erittäin värikäs hihna, jonka on voinut kietoa matkalaukun ympäri mutta en tiiä mihin mie oon sen tyrkäny viime matkan jälkeen. :D Kaikkein pahinta on se ettei laukku ole mikään huomiota herättävä pinkki leopardi laukku, vaan kovakantinen musta. Go Heidi! Mutta onneksi mulla on maailman paras pikkuserkku Kati, jolta löytyikin mikäpä muunkaan värinen kuin pinkki vyö, jonka saan kietoa laukun ympärille! Jee! Vielä sekin, että kameran akkulaturi sekä kännykän kuulokkeetkin löytyivät loppujen lopuksi ihan täältä omasta kotoa.:)

Ihanaa viikkoa teille, kyllä se kesä tänne Suomeenkin tulee jossain välissä!!


3 kommenttia:

  1. Ei sitä kannata jännittää, eiköhän kaikki hyvin mene :) Oikein hyvää matkaa ja ottakaa kaikki rennosti! (ja nauttikaa siitä hyvästä säästä, toivottavasti se ehtii vielä tänne Suomeenkin joskus).

    VastaaPoista
  2. Kateellinen. Pidä oikein ihana ja rentouttava loma. :) ♥

    VastaaPoista