keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Rovaniemelle mars!

Aurinkoista keskiviikkoa Oulusta! 
Istahdin hetki sitten junaan kohti Muurolaa. Tuli kuitenkin kuulutus, että juna lähteekin puoli tunti myöhässä. Matkaeväinä mulla mun vakkarikaksikko; frezzan maitokahvi(ainoa muoto miten voin juoda kahvia) sekä käsiin hajoava kolmioleipä. Extrana laukussa on kaks banaania, jotka otin mukaan jottei ne mun kotiin palatessa ois olleet hedelmävadilla mustia kuin.. ja ympärillä olisi pörränneet banaanikärpäsiä. Eiliseltä peli-illalta jäi myös lontoorae-suklaata, heh. Joku siellä varmaan miettii että eikö mulla pitäny olla joku dieetti kesäkuun ekaan päivään asti... Joo mun pitää tehdä häpeällinen tunnustus siitä tässä joskus. :D
Oon niin onnessani päästessä taas kotikotimaisemiin! Tuntuu että pääsiäisestä on niin pitkä aika, jolloin viimeksi siellä olin. Lunta oli tuolloin korkeat kinokset, mutta nyt lumi on onneksi jo sulanut. 

Syy miksi lähden tänään, enkä vasta viikonloppuna, on että lähden valmistelemaan tarjottavia äidin, mummun ja tädin kanssa rakkaan papan 80-vuotis syntymäpäiville. Synttäreitä vietetään lauantaina, mutta sitä tiedä vaikka sunnuntainakin tulisi vieraita käymään.

Valmistelin eilen illalla Málaga-postauksen ensimmäisen päivän toista osaa, joten saan sen varmana ulos illalla. En tosin ottanut tällä kertaa omaa konettanu mukaan, mutta uskon että pääsen iskän koneella piipahtaan välillä.:)



1 kommentti: