maanantai 29. huhtikuuta 2013

Paremman puolella

Tänään on ollut kuumeeton päivä ja kurkkukin alkaa tuntua jo normaalimmalta. Mulla on vaan pahana tapana laulaa pienessä kurkku kivussa biisien mukana, mutta oon koittanut hillitä suuni. Eilen sain keskittyä täysin lepäämiseen. Mut suorastaan komennettiin sohvalle peiton alle köllöttelemään. Olin aikeissa nimittäin tiskata mutta tuo toinenpuolisko lupautui siihen pestiin ja toi kauppareissulla lakritsijäätelö. Selkeästi toimiva lääkeresepti. :)

Tänään oonkin kaivellut esille kesäkenkiä ja mahdollisia kirjoja lennolle. Enää kaksi päivää ja loma koittaa! Mulla vaan iski paha ongelma. Oon tainnu jättää järkkärin laturin Rovaniemelle. Sitä nimittäin ei löydy puusta eikä maasta. Onneksi pikkuserkku aikoi lainata omaansa mulle, toivottavasti mun akku soveltuu siihen! Pientä jännitysmomenttia on siis kehissä. Pelkään ettei äiti ehtis toimittaa mulle huomiseen mennessä sitä laturia, jos se olis siellä! Yks vaihtoehto olisi tietysti että lähen heittään nopean visiitin siellä päässä, mutta eipä siinäkään ole mitään järkeä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti