lauantai 20. huhtikuuta 2013

Pääsiäiskuulumisia ja video

Hyvät hyssykät tätä mun päivitystahtia. Lyön kyllä melekoset enkat itelle; kolmas päivitys tälle kuulle. Mulla on jäänyt selvästikin lomavaihde päälle (+hellustelu) :D HAhah!

Seuraavaksi päästään viimeinkin käsiksi mun pääsiäislomaan. Vietin sitä kotipuolessa, Rovaniemellä. Sanna ja Jukka tulivat pitkänä perjantaina, ja lauantaina lähdettiin mökille pilkkimään, kelkkailemaan ja paistamaan makkaraa.

Mie tein kotiin saavuttuani lupauksen itselleni että käyn siellä ollessani joka päivä kaksi kertaa lenkillä, ja koska Sulo-koiran aamulenkitys ei menny mun käsikirjoituksen mukaisesti, päätin juosta autokyydin sijasta mökille. Meillä ei ole älyttömän pitkä matka sinne, joten sen jaksoi hyvin juosta.

Hetken sain odotella muita mökin pihalla ja suu kuivana kaadoin pienenä saatuun minikuksaani äidin tekemää mehua onnesta soikeena. Osa porukasta otti heti pilkkivermeet ja suuntasivat jäälle ja iskä viritti kelkan kuntoon mulle ja Evelle. Niin ja ainut töppäys, mikä sattu mulle oli, että mun aurinkolasit tipahti mun otsalta pilkkireikään!!
Mummu, pappa ja täti miehensä ja Emilia-serkun kanssa kävivät myös piipahtamassa. Sulo nautti niin kovasti tilasta mikä sillä oli käytössä, se juoksi niin lujaa ja kovia spurtteja ja vaikka välillä sitä upotti hangilla, ei se hidastanut sen menoa!

Tämän pienen priiffauksen jälkeen pääsette videon ja kuvien pariin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti