tiistai 23. huhtikuuta 2013

Kuulumisia

Hei!
Kuu vetelee viimeisiään ja mie oon ku etana ollu päivittelemässä. Oon oikeasti pahoillani etten ole ottanut teitä huomioon tämän paremmin. Viime päivät ovat menneet töissä ja tuon yhden kainalossa ollessa. Enkä valita yhtään. :) Ensii viikolla tapahtuu superkiva juttu, nimittäin meidän tyttöjen reissu! Ajatella, että vasta mie siitä intoilin ja nyt se koittaa jo ensi viikon tiistaina. Täytyy ottaa vappu iisisti ;)

Hei, sanokaahan mulle postausehdotuksia. Mielessä on ollut pari kakkuprojektia, jotka oon halunnu jakaa ihan reseptien mukaan, kuten Barbapupu-kakku, jonka löysin Kinuskikissan sivulta, bikinikakku Annelle sekä viimeisin pikkuserkun lapsen synttäreille tehty Angry birds-kakku.
Mitä teille kuuluu? Onko teillä jo vapuksi suunnitelmia? :)


2 kommenttia:

  1. Angry birds kakku! Olivia on ihan kauhea fani ja oon harkinnut jos koittaisin omille synttäreille tehdä sellaisen..

    VastaaPoista
  2. Angry birds kakku! Olivia on ihan kauhea fani ja olen täällä pähkäillyt miten osaisin taiteilla semmoisen kesällä omille synttäreille.. selkokielistä ohjetta vain jakoon! :D

    VastaaPoista