sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

En saa olla kipeenä

Mulle pamahti eilen kuume ja pieni kurkku kipu. Arvatkaapa jännittääkö ehdinkö tervehtyä keskiviikkoon mennessä, kun meidän tyttöjen reissu Malagaan koittaa? Mulle on se ja sama jos joudun vapun makaamaan vuoteessani, tää ei olis ensimmäinen eikä toinen kerta ku oon vapun kipeenä.

Eilen tein mansikkasoppaa, jota olenkin juonut ahkerasti. Mun vakaan hyvä parannuslääke on ollut pitkään lepo, Muumit ja jäätelö. Jäätelöä pitää syödä paljon kun on kuumeessa ja/tai kurkku kivussa. Se jos joku asia on vissiin varma. Saa nähä lähenkö huomis aamuna käymän lähi terveysasemalla tutkituttaan tän nielin jos ei ala olo mennä paremmaksi.



5 kommenttia:

  1. kuka on tuo mies ;)) osasit varmaan odottaa tälläistä kommenttia, mutta kun oot niin salamyhkänen ja halutaan tietoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää mies on tällanen erilainen ja ihana tapaus, johon en oo koskaan ennen törmänny. :) olokin on jo parempi, kun oon saanu vaan levätä ja se on hoitanu tiskit ja kaupassakäynnin. Pisteitä se on kyllä korottanut toisensa perään. :)

      Poista
    2. Ai että, kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta! Toivottavasti teijän jutusta kehkeytyy jotaaki :-)

      Poista
  2. Hyi voi ei, toivottavasti menee nopee ohi :(
    Mulla on ollu flunssaa+kuumeiluu jo kolmatta viikkoo enkä millää jaksais olla kipeenä enään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole sulla kyllä helppoa! Mie olin viime kesänä kuukauden yskässä ja viikon kuumeessa. Tuntu etteikö se tauti lähe koskaan. Paranehan pian <3

      Poista