maanantai 15. huhtikuuta 2013

back in busness

Heipparallaa!
Huh, vietin elämäni pisimmän tauon blogin puolella, melkein kaksi viikkoa. :o Ei mulla mitään ihmeempää syytä oo ollu olla postaamatta. Vietin Rovaniemellä ollessani laatuaikaa ystävien ja sukulaisten seurassa ja vaikka blogi olikin mielessä, parin päivän tauon jälkeen tuntemani morkkis päivittelemättömyydestäni unohtui ja päätin tulla tänne kunhan kotiudun.
Kuinka sitten kävikään? Tulin viime viikon keskiviikkona takaisin Ouluun ja edelleen toimettomana olen ollut tämän kanssa. Toisaalta mulla on ollu vieraitakin yökyläilemässä ja oon viettäny aikaa yhden herran kanssa. Kevättä rinnassa.

Toivottavasti jaksatte lukea munki pääsiäislomasta, vaikka se oli ja meni jo tovi sitten. Alan purkittaan muistikortin kuvia koneelle ja kattomaan mitä sieltä tänne päätyykään. :)

6 kommenttia:

  1. Näin sua lauantaiyönä.. kävelit mua vastaan.. jonku herran kanssa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mieki näin sut! hihih, Mun piti toisen kerran kääntyä kattoon, että olitko se sie ;)

      Poista
  2. Ihanaa ku on kevättä rinnassa!
    Oon niin romantikko et alkaa hymyilyttää pelkkä ajatus siitä että jolla kulla hymyilyttää hellun vuoksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ida! Ihana kuulla susta. :) täytyy ottaa iisisti, aika intona kyllä oon :D

      Poista
  3. No on teillä vaan ollu siellä hullut päivät! ;)

    VastaaPoista