perjantai 15. maaliskuuta 2013

Tyttöjen viikonloppu

Pikkusisko tuli Rovaniemeltä mun luokse viettämään pidennettyä viikonloppua! Ollaan Jennan, Terhin sekä Eve-siskon kanssa saunottu, naposteltu sekä myöhemmin lähetään tanssimaan. :) Tytöt (+ minä mukaanlukien) potivat vaatekriisiä, mutta sanoin siihen ettei anneta riisille valtaa, sillä muuten alkaa pukata soijaa!


Lauantaina mennään Even kanssa sukulaisen synttäreille ja sunnuntaina Eve tulee mun mukaan töihin kattoon miten se sisko tekee töitä, jonka jälkeen mulla monien peruutuksien jälkeen kampaamoaika! Sen verran voin paljastaa, että punanen ottaa ja lähtee kokonaan pois!
Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Eheheiii... Nyt kyllä järkytyin! :D

    Alunperin löysin nimittäin sun blogin google -haun kautta, just sun hiusten johdosta. Punertavat hiukset on vaan musta yleensäkin tosi kauniit. Mulle ne ei sovi, mutta sulla ne on ollu ihanat. Mutta varmasti ne uudetkin hiukset sopii sulle hyivn. Ja olen kyllä muutenkin tykännyt lukea sun blogia! Heheh, piti vaan nyt avautua, kun kerroit noin "shokeeraavan" uutisen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mieki tykkään kyllä punasesta, mutta on tää niin työläs pitää yllä. :/ Kiitos kun kommentoit :)

      Poista