tiistai 26. maaliskuuta 2013

Hyvää syntymäpäivää-mulle


Rihanna- Pour it up

Hyvää huomenta toivottelee ikäkriisiläinen! Tänään ikämittari näyttää yhden vuoden enemmän ja mulla on ollut valehtelematta jo kuukauden paha ikäkriisi, että siinä sivussa poistin facebook-profiilista syntymäaikani, jottei kukaan onnittele.

Mua on masentanut jo pari päivää vähän enemmän, mutta eilen illalla olo keveni, kiitos mun rakkaiden ystävien Jennan ja Terhin. Terhi laittoi pari päivää ennen viestiä kysyen mikä on mun lempiruokaa ja mitä mulla on suunnitelmia synttäripäiväksi, joihin vastasin "läskisoosi" ja "kenen synttärit? Aattelin nukkua koko päivän". 

No, eilen illalla Terhin tullessa mun luo yötä, käytiin ensin ajalemassa pikku mutka kaupungilla. Palatessamme takaisin mun luo, niin jumankauta joku Krista-Kososen-Unicef-yllätystehtävän-pikahahmo seisoi hissin ovien avauduttua mun ulko-oven edessä banaanit käsissä heilutellen hoilaten kähellä äänellä "Raipati rai". (Voin myöntää että oon pari viikkoa aina kavereille soitellessani tuolla tavalla. :D Säikähdin ihan hulluna! Tää tuli mulle ihan puun takaa! Tiesin kyllä että Terhi suunnittelee jotain, mutta luulin että vasta oikeana päivänä.

Terhi oli siis antanut Jennalle mun vara-avaimen ja tullut sillä välin meidän ajellessa laittamaan uunin päälle ja tehnyt pizzat. :) Jääkaapissa odotti Terhin tekemä Kinder-piirakka ja illalla katsottiin vielä elokuva. :)
Kaiken kruunasi se, että kun päästiin mun luo sisälle, Jenna laittoi soimaan Tuulin-Paljon onnea vaan ja lauloi sitä :D 

Ootte ihania <3



8 kommenttia:

  1. Onneks olkoon!!! :))


    sonia-bettertogether.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Heippa Heidi! Mietinkin aamulla, että sulla taitaa olla tänään synttärit, mutta kun sitä ei sitten fb:ssä näkynytkään, en uskaltanut onnitella jos oliski ollu väärä päivä! Mutta oikeinhan minä muistin, älä ikäkriiseile, oot aina ihana<3 Hyvää syntymäpäivää!<3

    VastaaPoista
  3. Heiii! Hyvää synttäriä<3 anteeks että tulee näin myöhässä, tenttikirjojen keskeltä en eilen muistanu kaivautua tänne onnittelemaan :( ja sori ku onnittelen, vaikka ikäkriisi painaa :D

    T. Laura

    P.s. ootko maybe muurolassa nyt pääsiäisenä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Kiitos ihanuus! :) eilen mietin myös että ootko tulossa pääsiäiseksi muurolaan! :) mie lähen sinne tänään niin nähään siellä. :)

      Poista
    2. Joo, sä näköjään oot jo matkallaki :D Mä lähen vasta huomenna ku aamulla on tentti ja vielä on epäselvää tuunko autolla vai junalla, mutta näkemisiin ;)

      Poista
    3. Selevempi homma! Huippua nähä! <3

      Poista
  4. iloista synttäriä! :) olisiko mahdollista saada tuon kinderkakun ohjetta? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) käyppä pyytämässä Terhiltä sen blogissa ohjetta. :) http://makingmynewway.blogspot.fi/?m=1

      Poista