torstai 28. helmikuuta 2013

Tyttöjen ilta

Vietettiin viime viikon sunnuntaina Jennan ja Terhin kanssa myöhästynyttä ystävänpäivää mun luona. Terhi oli työharjottelussa kuuteen ja kipitti sitten Paloasemalta pitään mulle seuraa töihin puoleksitoista tunniksi. Kun sain kahvion kiinni, lähdettiin kävelemään mun luokse Valintatalon kautta, jonka parkkipaikalla Jenna odottelikin. Käytiin ostamassa eväät ja juomat ja alettiin puunaamaan itteämme juhlimiskuosiin. 
Pelattiin Singstarin sijasta juomapeliä omilla säännöillä. Kirjoitin paperiin alekkain 1-12 numerot ja jokaisen numeron kohdalle asetttiin jokin tehtävä. Neljään kohtaa taisi tulla "tipaton", muissa oli pariin kertaan "putous" (tällöin kortin saaja alkaa juoda josta myötäpäiväisessä suunnassa seuraava jatkaa ja seuraava. Kunnes aloittaja lopettaa, lopettaa seuraava ja lopuksi viimeinen). Korteissa oli myös "hitler", jolloin piti tehdä hitler-merkki, "juttu"-kohdan tullessa piti keksiä jokin teko ennen kuin voi juoda. Meillä tuli siihen silmien myllistys/venytys/vingutus miten ikinä sitä nyt kuvailisikaan, korvan venytys, myllistys, pyllistys ja berberin veto sivulle. "Merkki"- sanan kohdalla piti sanoa esim. automerkkejä, hedelmälajeja yms.
Siinä tuli mukavien pohjien jälkeen lähtö kohti Apolloa, jonne saatiin kyyti Jennan poikakaverilta. 

Oltiin ensimmäistä kertaa koko tyttöporukka baarissa. Apollossa oli k18-ilta joten päästiin kaikki sinne. Mua ei ois saanu kirveelläkään Tivoliin tai Dioneen, siitä syystä ettei siellä ole muita kuin alle 20-vuotiaita, sillä ei ne pikkuset oikein pääse muualle. No ei Apollossakaan ollut tuona pyhäpäivänä kehumista, kun mulle tuli sitten pariksi tunniksi vaivaksi siihen viereen istumaan pyhäkoululaispoika ja vuosimalli -93.. Tsiisus, on se niin huvittavaa kun joku pikkupoika tulee jutteleen ja nimenomaa sellasia nuoren miehenalun juttuja xD No tää kaverihan lähti tanssilattialle kaverinsa ja meidän kanssa! Mie reivasin menemään ja koitin pyöriä aina lähemmäs Jennaa ja välillä Terhiä, eikä tää jätkä onneksi yrittänyt mitään. :D Mun pitäis varmaan oppia olemaan tylympi! Vaikka sanoin silloin sohvilla ainaski pariin kertaan ettei mua nuoret pojat kiinnosta yms. niin ei, siihen se jäi tapittaan!

Lopussa tanssilattialla Terhiä joku tönäissyt sai aikaan Terhin kädestä lentämään juomat mun, sen ja Jennan housuille, joka pakotti meidät lähteen vessaan ja samantein narikoille nappaan takit ja hyppään äkkiä Jennan poikakaverin kyytiin! Oltiin Terhin kanssa mun luo iltapalalla jo puoli neljältä rouskuttamassa salaattia ja iltapesun jälkeen laitettiin nukkumaan.
Seuraavana aamuna otettiin aamiaista ja Terhin lähettyä mie aloin pyykille. Hyvä ilta, mahtava olo, mutta harmittelin illan päättymistä. Oisin niin halunnu tanssia tappiin asti ja ilman niitä poikia. Mutta kyllä se melkein neljä tuntiakin tanssimista oli ihan hyvä saavutus. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti