tiistai 26. helmikuuta 2013

Ripset kunnossa

Hävettää myöntää, mutta tunnustampa siltikin! Mun ripset huolleettiin viimeksi 6½ viikkoa sitten ja voin sanoa että aika harvassa ne on olleet tähän iltaan asti. :D Hahah. En ole ollut kuitenkaan ihan kalju vai onko karvaton parempi ilmaisu? Meillä on mennyt hieman ristiin aikataulut ripsihuoltajan kanssa ja ollaan jouduttu tekemään peruutuksia ja sovittamaan aika uudelleen ja uudelleen, sillä jompi kumpi onkin sitten sairastunut tai mulla onki muuttunut päivä iltavuoroon..

Tänään sitten viimeinkin nähtiin ja minä sain ripset ja M hieronnan. Mulla on ennen laitettu tuosta D-mallista 7,9 ja 11 millisiä ripsiä, mutta tänään pyysin että laitettaisko vähän pitempiä tällä kertaa. M sanoi, että voidaan jättää 7 milliset pois ja laitetaan niiden tilalta runsaammin 9 millistä.
Otan silmistä paremmat kuvat kun niissä on meikkiä, tai luomissa on edes meikkivoidetta. Ainakin mun mielestä nuo suonikkaat luomet on aika pelottavan näköiset. :D
Muistatteko vielä, kun viime syyskuussa mulle laitettiin ensimmäisen kerran ripsienpidennykset?

Loppuun vielä eräälle anonyymille vastausta näin aika jäljessä (anteeksi olen unohtanut), kun kyselit missä suosittelisin käydä ripsihuollossa täällä Oulussa, niin olen kuullut hyvää palautetta Jöröjukasta sekä Qoalaksesta. 
Onko muilla kertoa lempi laitto/huoltopaikkoja?

2 kommenttia:

  1. Oot tosi kaunis ja oon kateellinen noista sun ripsistä ! ;) <3



    sontunhassublogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Sonia :) <3 Onhan nää aika ihanat. :)

      Poista