sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Viikonloppuna Putousta, yövieraita ja herkuttelua

Hei!

Onko siellä ollut mukava viikonloppu?
Täällä suunnassa on ollut oikein rauhallinen ja kiva, vaikkakin mun suunnitelmat eli toisiin suuntiin pitkin päiviä ja lauantain pelibunkkeri-iltamat peruuntuivat aikataulujen vuoksi, sillä sain serkun lapsen yökylään. :) Perjantaina kävin ostamassa jääkaappiin lauantai-iltaa varten valmiiksi jo kivennäisveden, dipit, kasvikset, (Olivialle) vanukkaat ja jaffa-suklaakeksit. Herkuttelinkin jo osalla kasviksilla ja dipillä perjantai-iltana katsellessani The Voice of Finlandia ja lauantaina Olivian tullessa käytiin vain vuokraamassa Makuunista leffa(+ostin viimein Fantastic Mr. Foxin), Olivia osti irtokarkkia, minä pähkinöitä sekä mentiin käymään vielä kaupassa hakemassa Ollelle minisipsipussi, ettei raukan tartte pelkästään vihanneksia dipata. Eihän muitten tartte "kärsiä" mun herkkulakosta.

Voin myöntää että pikkasen teki kipiää haistaa ihanien suklaiden, sieni- ja vaahtokarkkien tuoksu pitkin Makuunia.. Mutta pian se kesäkuun ensimmäinen päivä koittaa ja sitten saan nauttia niistä ja sipseistä. :D
Tehtiin päivälliseksi kanasuikaleita yrtti&valkosipuli Creme bonjourilla, joita Olivia söi ranskalaisen kanssa ja mie Valion Profeel kolmen marjan rahkaraejuustolla. Iskikö kateus, no joo. Yhtä ranskista ois tehny mieli maistaa.
Pilkoin kasvikset valmiiksi Putousta varten ja Olivia teki dipin. Laulettiin olohuoneessa sen aikaa Singstaria, että Putous alkoi ja haettiin eväät olkkariin. Kenen muun mielestä se Bam tsi Bam oli ihan huippu!? En vieläkään ymmärrä mitä hauskaa on siinä Armin hahmossa? Mie vaan niin tykkään siitä Taxfree-hemmosta ja Samppa Linnasta. Sekä ehdoton ykkönen iiihana Karim!
Putouksen jälkeen syötin meidän illan leffan dvd-soittimeen. Valittiin Neverland (Mikä mikä maa)- elokuva, jonka kesto oli 2h40min! Olivialla oli ollut päivällä koulua, joten ei jaksettu kattoa ihan loppuun, vaan katsottiin sunnuntai-aamuna viimeinen tunninpätkä. Voi vitsi että se oli hyvä! Suosittelen! Heti kun se tulee dvd:nä, mun on pakko hankkia se mun leffahyllyyn. Mun mielestä elokuvaversiot Disneyn-piirretyistä on olleet positiivinen yllätys. Etenkin Punahilkka ja sen mitä olen muistanut seurata Olipa kerran-sarjaa on olleet ovelalla tavalla tehty. Lumikki ja metsästäjä on yksi, jonka haluaisin myös nähdä, ootteko te nähny sitä?

Mutta siirrytäänpä eteenpäin.
Tehtiin sunnuntaiaamuna runsaan puoleinen aamupala; pekonia, paistettua kananmunaa, mansikkasmoothieta ja kaakaota, jonka jälkeen siis katsoimme ed.mainitun elokuvan loppuun.
Olin ehdottanut edellisenä iltana Olivialle, että jos aamulla ei ole hirveä pakkanen ja ilma on selkeä, niin mennäänkö ottaa kuvia. Pakkasta ei ollut kuin -10'c ja mentiin lähi rannanvarrelle, ei hirveen lähelle ihmisiä ja räpsiin sormet punaisina muutama kuva. Mun talon pihalla otettiin vielä pari ja tultiin sisälle lämmitteleen.
Mulla teki yhdessä välillä pyyhkiä koko tämä teksi, sillä tää on niin huonoa kuin vain olla. Alan vain kirjottamaan enkä pahemmin ajattelen järkevästi asettelua.. Alko ihan suututtaan.
Anteeksi.

1 kommentti:

  1. höpöhöpö, kiva postaus oli enkä ajatellut yhtään, että olis ollut huonosti kirjotettu.
    Oon muuten kattonut sen lumikki ja metsästäjä, ja tykkäsin kovasti siitä!

    VastaaPoista