lauantai 5. tammikuuta 2013

Uusi vuosi

Noniin, nyt kun viime vuoden muistot on läväytetty seinälle, voin siirtyä tähän tulevaan vuoteen. Goodbye 2012 and welcome year 2013!
Otin uuden vuoden vastaan neljän kaverin kanssa. Pyysin Annen ja Elinan heidän muuttolaatikoiden ääreltä luokseni ja he toivat mukanansa vielä yhdet omat kaverinsa. :) Sunnuntai-iltana olin jo pienessä depiksessä luullen että olen varmaankin uuden vuoden aaton yksin, eikä se ois ollu toisaalta niin maata kaatava asia. Olin kuitenkin hyperiloinen illemmalla kun Anne soittikin ja sanoi peruneensa lähtönsä Raaheen ja kysyvän voivatko sittenkin tulla luokseni.

Kaivoin illalla haudatut reseptini uudelleen esille ja aloin laatia kauppalistaa. Laitoin illalla kellon soimaan aikaisin ja maanantai aamuna kahlasin lumihangen läpi lumituiskussa kauppaan. Ehdin leipoa kaikki tarjottavat, vaikka alkuun meinasi tuottaakin stressiä se ettei kaupasta, jonne raahauduin nimeen omaa siitä syystä että siellä piti olla myynnissä vaahtokarkkilevitettä johon  henkilökunta täräyttää päin pläsiä ettei tuotetta ole saatu puoleenvuoteen. Onneksi olin katsonut vaahtokarkkitahnan valmistusohjeen ennakkoon valmiiksi, joten pystyin valmistamaan sen.
Tarjolla oli cocktail-tikkuja, viikunahillo-homejuusto täytteisiä macaroneja, savulohituorejuusto-ruisnappeja, perunasalaattia sekä mariannerouhe täytteisiä whoopie pie'itä. Kaikista on mahdollista saada resepti tänne. :)
Tytöt tulivat viimein seitsemän aikaan, olin saanutkin odottaa heitä jo tovin. Tytöt kantoivat pöytään vielä suklaata ja sipsiä sekä tietysti jokainen taisi tuoda mukanansa vielä nakkipaketin. :D
Taustalla soi mun tekemä UV-soittolista, jossa oli sekoitus uutta ja vanhaa. Mighty44 alkaessa soida, kysyin tytöiltä muistaako ne kyseisen bändin ja muistivathan he!
Syöpöteltyämme vatsat täyteen, siirryimme olohuoneeseen pelaamaan Imagoa. Pelilautaan piti keksiä muutaman julkkiksen nimi, sillä lauta pitää olla täynnä pelaajien kesken tuntemia henkilöitä, mutta koska en tuntenut näitä kahta muuta tyttöä, päädyimme kaiken kansan tuntemiin Tuksuun, Vartiaisen Jennyyn ja kuumista kuumimpaan Taattumiin (Channing you know). Muutaman kerran tuotta hilpeyttä lukea kysymyskortti, jossa kuviteltiin jos Tukiainen olisi pääsiäisjuttu, mikä hän olisi tai jos Jenni Vartiainen saisi valita tavan kuolla, mikä se olisi. "Mä en haluu kuolla tänä yönä"- alkoi soida kaikilla heti. :D

Gangnam stylen koreografia oli pakko tarkistaa myös illan aikana.
Kello alkoi raksuttaa tässä vaiheessa lähemmäs 23, joten valoimme tinat ja siirryimme ostamieni isojen sädetikkujen kanssa etupihalle. Sain taltioitua jälleen uuden vuoden numerot ja olis super super iloinen.
 

Hipsimme takaisin ylös sisälle, tilasimme taksin ja suuntasimme Apolloon (olin ensimmäistä kertaa uutena vuotena baarissa). Oli jotenki "edelläkävijä" olo, kun tanssilattialla alkoi soida vanha kunnon Mighty44! Juuri ku oltiin sitä kuunneltu mun kotona, hahah ja tietty me kaikki muistettiin vielä ne sanat ulkoa. Illan päätyttyä käveltiin nelistään Annelle ja Elinalle yötä ja syötiin lisää nakkia ja pottusalaattia, jonka jälkeen päädyttiin peiton alle vielä juttelemaan ja imitoimaan isoilla käsiliikkeillä jätkää, joka koitti iskeä mua.
Tiistai aamupäivällä aamupalat syötyä lähdettiin videovuokraamon kautta mun luo, katottiin Batman, syötiin mun tekemää salaattia ja pian olikin jo ilta.

Ihan täydellinen uusi vuosi! 

4 kommenttia:

  1. Kuulostaa siltä, että teillä oli hauska uusi vuosi! :)

    Noista kuvista tulikin mieleen, että minulla odottaa avaamaton pakkaus tuolla keittiössä missä on ohjekirja ja välineet macaronsien tekoon! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie oon miettiny sen macaronvuoan hankkimista, muttta ihan hyvin pellille laittaessa niistä tulee saman kokoisia.

      Poista
  2. Oii, macaronit on niiiin hyviä! :) Homejuustolle en tosin lämpene.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ovat! Tiiätkö, tuossa homejuusto ei puskenut liikaa yli. Miekään en tykkää YHTÄÄN homejuustosta, mutta tässä se toimi paremmin ku hyvin! Suosittelen. :)

      Poista