keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Räpsyttimet kunnossa

Käsittämätöntä miten nuo huoltoajat tuntuvat toisaalta olevan kahden viikon välein, mutta kun katsoo kalenterista niin edellisestä huollosta onki saattanut keveyesti kulua miltei neljä viikkoa, joka on se ehdoton takaraja. Siinä vaiheessa silmät voivat näyttää aika surkeilta. Mulla oli edeltävä kerta aikalailla tuollainen. Etenkin kyljellään nukkuessa ulkonurkan puolelta ripset lähtee helposti. Olen koittanut muuttaa kyljellään nukkumisasentoa siten, ettei tyyny paina ja hankaa silmää.

Mulla oli maanantaina ripsihuolto, mutta voisin kyllä sanoa etteivät mun ripset olleet niin kamalassa kunnossa mutta koin kuitenkin tarpeelliseksi saada jo tuuheutta silmiin. Sain kuulla, että mun omat ripset ovat kasvaneet tämän neljän kuukauden aikana todella hyvin! Voi, en kyllä halua koskaan luopua näistä! On niin ihanaa olla heti herättyä jo puoleksi ihmisen näköinen. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti