perjantai 4. tammikuuta 2013

Nukkumatti saisi kaataa koko uniheikkapussinsa silmilleni

Huippua perjantaita kaikille! Mulle tuli eilen illalla ihanat Leena ja Otto yökylään, joiden kanssa käytiin lähi kebumestassa ostassa ruokaa ja vaikka alkuun mulla iski järkyttävä kateus heidän valitseman ruoan kohdalla, olin loppupeleissä piirun verran onnellisempi omasta ruokavaihtoehdosta; kanasalaatista. Katsottiin itselleni joululahjaksi hankkima Dark Shadows ja dippailtiin porkkanoita ja kurkkuviipaleita siinä samalla. Tiiättekö, kyllä huonoista ruokatavoista pääsee eroon ja ihan hyvin sitä nauttii terveellisistäkin ruoista. Hyväkin voi olla suolatonta ja rasvatonta. Eikä herkkukupin tyhjennettyä kaduta piiruakaan, kun tietää että kaikki mitä suuhunsa laittoi oli hyvää tavaraa.


Mun pitäis saada vaan unirytmi kuntoon, sillä unella ja levolla on myös iso osansa tässä projektissa. Leffan loputtua illalla, vieraat kömpivät samantien nukkumaan ennen puoltayötä, mutta arvatkaa kuka kukku vielä neljältä pyörien sängyssä ja miettien kaikkea mahdollista kuten tulevaa muuttoa. Nousin aamulla jo puoli seitsemän aikaan keittämään kahvia ja laittamaan aamupalavermeitä esille, sillä vieraat olivat myös nousemassa ylös aikoen jatkaa matkaa Tampereelle.  Eli mukavat noin 3 tunnin yöunet takana ja edelleenki olen ylhäällä. Toivottavasti ensi yönä tulee unta, sillä oon lupautunut mennä lauantai aamuna kavereille muuttoavuksi!
Voi ei! Kattokaa mitä mun kulholle oli käyny astianpesukoneessa. :/ Epäilen että tää oli kakkoslaatua, koska kyllähän Iittalan pitäisi kestää!

Mutta nyt mie alan väsäämään kolmatta ja vihoviimeistä vuosikatsausta 2012 vuodelta, jonka jälkeen päästään viimeinkin käsiksi uuden vuoden juhliin.

Oikein kivaa viikonloppua!

3 kommenttia:

  1. Voi ei. Mua käy niin sääliksi sun kulhoa. Mulla oli käynyt hieman samanlainen katastroofi, kun tiskikaappi tuli alas ja suurin osa mukeista meni rikki :/ Eniten harmittaa rikki menneet Arabia astiat sekä Starbucks muki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin muakin harmittaa. :/ Oon saanu sen nimittäin lahjaksi. :(

      Poista
  2. hahaha nuo videot! :D

    VastaaPoista