lauantai 5. tammikuuta 2013

muuttomiehenä

Huh olipas tänään vain treenistä käyvä aamu! Mun unirtymi on joululoman aikana ollut ihan hanurista, sillä olen valvonut välillä kahteen (omasta mielestä inhimillisen myöhään), välillä se on mennyt jopa puoli viiteen, mutta eilen illalla kömmin peiton alle jo ilta kymmeneltä (tähän vaikutti varmasti edellisyön vähäiset 3h).
Aamu ysin jälkeen nousin ylös ja ennen kymmentä olin auttamassa Annea ja Elinaa muutossa. Meitä oli onneksi yhteensä kahdeksan reipasta muuttoapulaista ja iso muuttokuorma-auto, jonne saatiin laitettua kaikki tavarat kerralla.
Ellu ja Anne tarjosivat muuttopuuhien jälkeen hikisille ja väsyneille kantajille ruoat, jotka nautittiin pizzeriassa. Mun sormi osoitti menulistassa lohisalaattia. Ootin niin innolla mun ruokaa, ja tietty piti vähän pettyä sillä lohi oli ihan liian suolaista. Kävinkö sanomassa asiasta tai palauttamassa ruokani? En tietenkään.. Mun pitäisi opetelella tuomaan ruoan negatiivinen osapuoli joskus ravintolassa, eikä aina sanoa hyvää palautetta. Jos ruoka on ollut pettymys niin eihän mun pitäis siitä sillon maksaa saatikka suupielet alaspäin niellä sitä kuraa?
Ensi kerralla sitten. :) Kotiin päästyä mulla meni vatsa ihan sekaisin ja pelkään sen johtuvan siitä salaatista. Toivottavasti saan yöni nukuttua ja huomenna on jo parempi olo.
Saa myös nähdä miltä tuntuu hauiksissa, pohkeissa ja kyljissä huomenna. Tuli muutaman kertaan nimittäin juostua raput ylös ja alas sekä kannettua huonekaluja ja laatikoita. Eilen tuli myös koettua ensikosketus Zumbaan omassa olkkarissa. Sain serkulta niitä levyjä lainaan ja kyllä siinä tuli pari hikipisaraa vuodatettua-> siitä johtuu varmaan kiva aristus kyljissä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti