keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Kyllästynyt pakkaamiseen

Arvatkaa mikä päivä huomenna koittaa, itseasiassa kaksi tärkeää asiaa? ;) Toinen paljastuu huomenna, mutta sen toisen voin paljastaa. Joku saattoikin saada vinkin otsikosta, nimittäin mun muutto! Pahoittelen että viime aikaiset postaukset ovat kulkeneet lähinnä vain muuttamisen puitteissa! Mulla oottaa tuolla pari kivaa juttua, mutta niiden aika on kun saan tän muuton pois alta! Toivon että tuo lumisade rauhottuu, jotta tavaroiden roudaaminen naapuritaloon sujuisi helposti. Löysin onnekseni samalta piha-alueelta itselleni yksiön, joka helpottaa muuttamista todella paljon. :)
Mulla ei onneksi ole hirveän paljon omaisuutta, mitä nyt eniten löytyy astioita joita pakatessani kirosinkin että miksi mulla on näin paljon kaikea. :D Isoja huonekaluja ei ole kuin sänky, 2 ikean lokerikkohyllyä, 3 rahia ja turhana lojuva lipasto. Tätini vastaanotti mielellään onneksi mun valkoisen tv-tasona toiminut lipaston. Veeran kanssa puoleksi ostetut huonekalut annoin sille, sillä mun asuntoon ei mahdu kovin paljoa. Ja haluan nyt hieman toisenlaisen mallisia kalusteita. Mistä tulikin mieleen, että mulla oli tarkoituksena tehdä kollaasi haluamistani huonekaluista/sisustustavaroista, mutta ehkä senkin vielä ehtii..
Täällä alkaa näyttää aika hyvältä jo- eli tyhjältä. Sain kuin sainkin kaikki astiat pakattua ja jätesäkkiin pussitettua kaikki mahdollinen, tosin huomenna pitää käydä hakemassa vielä yksi jätesäkkipaketti lisää + ehkä pari laatikkoa pakasteruuille.
Mie luovutan tältä päivältä pakkaamisen suhteen. Muuton ohella oon myös leiponu pikkuserkun lapsen synttäreille kakkupohjat pakkaseen, joka jouduttaa mua perjantaina niiden täyttöjen kohdalla.
Kaksi päiväinen pakkaaminen ottaa jo päästä tietäen senkin karun faktan, että huomenna pitää vielä pakata loput pikkujutut. Huomenna tää on kuitenkin onneksi ohi! Ei tarvi kuin suorittaa muutto, tehdä nykyiseen asuntoon loppusiivous ja alkaa laittaa uudessa kodissa tavaroita paikoilleen.
Terveisiä isosiskolle Turkuun, että voisit sieki joskus ottaa osaa meidän pikkusiskon muuttoon; mie oon ollu joka ikisessä sun muutossa mukana. :D

Mutta pian mun täytyykin lähteä kävelemään juna-asemalle Veeraa vastaan. Soitin että haettaisko kiinalaista ruokaa kun sen juna on tullu ja sanoi ajattelevansa ihan samaa. Tehtiin loppuillalle diili, että syyään kinkkiä ja katotaan leffa viimisen yön kunniaksi. :)

ps. Pysykää huomenna kanavilla sen tulevan salaperäisen postauksen vuoksi! ;)

2 kommenttia:

  1. Aika hyvällä mallilla näyttää sun muutto olevan :) Onnea uuteen kotiin jo näin ajoissa!

    VastaaPoista