maanantai 21. tammikuuta 2013

Allekirjoittaminen

Oikein ihanaa maanantaita!
Olenko ainoa, jos sanon etten ole koskaan vihannun maanantaipäiviä? Ennen ne vasta olivatkin viikon parhaimpia päiviä kun tv-ohjelmiin lukeutui mm. Täydelliset naiset. Oli ihanaa päättää koulupäivä tekemällä sushia ja rentoutua lempi tv-sarjojen äärellä.
Tänään menen allekirjoittamaan vuokrasopimukseni, jännittää vähän! Ootan niin kovasti ensi viikon torstaita, jolloin muuttopäiväni koittaa. Uusien huonekalujen, kodinkoneiden, kasvien ja tekstiilien ostelu lähenee sekä tietysti paluu yksin asumisen totutteluun. Oon selaillut tori.fi -sivustoa tiiviisti lähinnä etsien sohvia ja ruokapöytiä. Mutta tulen vielä tekemään kollaasin siitä minkälainen sisustus on lähellä mun sydäntä. :)

Kohta pitääkin lähteä kävelemään keskustaa päin. Mulla ei oo mitään muistikuvaa siitä vuokranvälityspaikasta, sillä silloin n.3 vuotta sitten kun Veeran kanssa käytiin allekirjoittamassa vuokrasoppari tähän nykyiseen asuntoon niin se ympäristö oli mulle niin uutta ettei mulla jäänyt mitään mieleen, paitsi kaupungintalo. :D Ennen Oulussa käydessäni sukulaisten luona liikuttiin autolla, niin en koskaan katsonut maisemia. Onneksi on olemassa google maps, josta sain jonkin verran apua. Täytyy varmaan syöttää vielä kännykän navigaattorin se osoite jotta löydän perille. :D

2 kommenttia:

  1. Lueskelin tota vanhaa blogia ja törmäsin tämmöseen tekstiin smileawaystä; http://facetomorrowtoday.blogspot.fi/2012/03/smileaway.html ,mitenkäs kävi? Tuliko tuloksia ja millä tahdilla? Mitä muuten pidit tuotteesta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei!
      Kiva että laitoit kommenttia ennemmin tänne uuteen blogiin. Mun mielestä viikon aikana huomasi jo vähän eroja. Mutta laiskuuden yllättäessä käyttö on jäänyt vähälle.
      Tykkäsin enemmän tästä tuotteesta kuin valkaisukynistä. Tässä tuotteessa tulleet muotit toimivat suojana, jottei aine pääse ikeniin ja huuliin. Kynässä oli se huono puoli ettei se kuivunut/imeytynyt hampaisiin kovin nopeasti. Oli tuskaa koittaa pitää suuta irvistys-ilmeessä, siitä syystä että poskia alkoi pian krampata ja sylkeä kertyä suuhun. :D
      Mulla on kuitenkin vielä pari noita valkaisuruiskua, joita aion vielä käyttää. Viimeistään keväällä tuleviin juhliin aion valkaista hampaani. :)

      Poista