torstai 20. joulukuuta 2012

Viimeinen työpäivä

Iltavuoroon on kohta suunta ja kahvion kiinnilaittamisen jälkeen alkaa joululoma! Leivoin baileystäytteisen täytekakun, jonka vuorasin vaahtokarkkimassalla. :) Mulla on ollut aina tapana leipoa harjotteluiden viimeisen päivän kunniaksi jotain ja niin leivoin myös nytkin ennen joululoman starttaamista! Huomenna mulla, Jennalla ja Terhillä on pikkujoulut ja yöllä isosisko miehensä kanssa ajavat Turusta mun luokse yötä ja lauantai aamuna lähdetään ajamaan Rovaniemellle joulun viettoon.
Mua tosin stressaa, että nouseeko mulle kuume ja pääsenkö osallistumaan ruokien ja leipomusten laittoon. Mulla toistaiseksi kulkee vielä ääni, mutta tää nuha on sietämätön!

Joko jotku onnelliset ovat loman vietossa?

6 kommenttia:

  1. miekin voisin tulla niihin pikku jouluihin!
    - Herr Kle****

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon että haluaisit. Onko sulla lahjaa, sillä ne on lahjan vaihtajaiset? :D

      Poista
    2. toisaalta, mä lähen wittuun oulusta huomisillasta. Kuhan saan ilokaasupatruunat tänne. Odotellu niitä kohta viikon.

      Poista
  2. Periaatteessa kyllä,huomenna pittäää vaan käydä aamulla kattoo joulujuhla ja syömäs herkkuja ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Viimiset rutistukset sullaki. Mie suunnittelin aluksi että oisin tullu käymään koululla mutta kun tytöt ei mee, niin miekään sitten. :D

      Poista