perjantai 21. joulukuuta 2012

Tupla pikkujoulut

Viime viikon lauantaina oli sekä firman että kavereiden pikkujoulut. Kaveri tuli kunnostamaan mun haalistuneimmasta päästä olevan letin, sekä katkaisemaan mulle otsiksen! Samalla laitettiin mulle ripset ja voin sanoa, että meinas mennä aikataulut aika tiukille. Stressasin koko ajan että ehitäänkö laittaa kaikki valmiiksi, ennen kuin työkaveri soittaa olevansa kohta mun pihassa! No onneksi kuski oli aikataulustaan hieman myöhässä, joten odotteluun jäi hieman aikaa. 
Siinä vaiheessa kun avasin ulko-oveni ja otin ensimmäiset askeleen pihalla uusilla kiiloillani, tiesin tästä illasta tulevan katastrofi! Nimittäin noiden kenkien pohja on sileimmistä silein! Siinä luistelin autoon kaverin pitäen tukevasti musta kiinni toisin sanoen, taluttaen.
Päästyämme Ritaharjuun oli jo suurin osa kauniista ihmisistä jo sinne saapunut. Meillä meni tosiaan tovi löytää oikea asunto, sillä meidän mielestä niiden talojen jäsjestyksessä ei ollut hiventäkään selkeyttä, mihin kohtaan se asunto X tulee. Toki olisihan se ollut fiksua katsoa karttaa, miten ne asunnot A-J sijoittuvat, ettei mene koko päivää suunnistaessa siinä kylmyydessä. Lopulta huomasin parin ihmisen heiluttelevan käsiään olohuoneen ikkunasta-> tuolla se asunto on!
T ja M olivat tehneet ihania tarjottavia. Muun muassa jauhelipaistosta nachoille sekä avokadotahnaa ja salaattia. Tarjolla oli myös juustoja, suolakeksejä ja glögiä että viiniä.
E oli tehnyt Kinuskikissan -sivuilta herkullista marenkijäädykakkua, joka taidettiin kumota alta aikayksikön.
Illan hämärtyessä suoritettiin pikkujoululahjojen vaihto. Mie olin edellisenä päivänä stressannut, että mikä olisi sellainen unisex-lahja joka voisi sopia myös meidän ainoalle mieskokille. :D Päädyin lopulta Jazzy-peliin. :D Kaiken kukkuraksi, tää mies ei sitten ees tuonu koko fakin lahjaa! :D
Ilta oli aivan täydellinen työkavereiden kanssa ja sain uusia ystäviäkin! Ehdottamasti tämän porukan pitää ottaa jotku pirskeet toistekin!
 Muiden lähtiessä Teatrialle, minä jatkoin matkaani toisiin pikkujouluihin Annen ja Elinan residenssiin Isollekadulle!
Sielä oli  joukko tuttuja tyttöjä sekä pari uutukaista. Tytöillä oli tarjolla herkkueväitä, jotka jäi sitten kuvaamatta. :) Onnistuttiin tällä kertaa ottamaan ihan suht ihmisten näköinen kaveripotretti ennen kuin lähdettiin Apolloon. Minä, Jenni ja Miia hypättiin ensimmäiseen Johannan kuskaamaan kyytiin ja toinen porukka hyppäsi seuraavaan.
Kuljin koko illan Jennin (ylin rivi oikealta) kyljessä ja tiskillä eräs mies kysyikin multa onko meillä jotain juttua. Kuulemma täydennettiin toisiamme. :D Mitäpä veikkaatte mun vastanneeni siihen?
Lähdettiin hyvissä ajoin pois ennen valomerkkiä ja päädyttiin Jennin kanssa  Subiin syömään. Siellä sitten Jenni saikin viestin kaverilta, että on saanut pullosta päähän, joten Jenni lähti kaverin olotilaa kattomaan ja minä lähdin kävelemään Tuiraan. Silläpä kävelyreissulla sain tämän flunssan sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti