sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Mun likat

Otsikon vaihtoehtona oli aluksi Kaks valasta ja kuutti, mutta jätinpä tuon kuitenkin pois.
Oon unohtanut kokonaan kertoa viime viikon torstaista! Oli niin ihanaa saada jotain elämää kehiin, sillä mun rakkaat tytöt, Jenna ja Terhi, tulivat alku viikosta Rukalta työharjottelustaan Ouluun koulujuttujen vuoksi viikoksi. Mulla oli torstaina päivävuoro, joten soittelin Jennalle mitä niillä oli suunnitelmissa. Terhi oli läpäsemässä autokoulun teoriakoetta ja tulivat sen jälkeen mun luo.

Juotiin teetä piparin kanssa. Kahvipöydästä suunnattiin yhteispäätöksin ostamaan kaupasta parempaa evästä, perus. Laulettiin singstaria, herkuteltiin ja katottiin Salkkarit. Tämmösiä nää meidän tapaamiset on aina! Joko tehdään ruokaa tai haetaan ruokaa, lauletaan, jutellaan tai lakkaan tytöille kynnet. Näitten likkojen kaa ei tartte koskaan miettiä, että mitähän tekemistä me keksitään. Yks perusjuttu on nyt parina kertana ollut se, että kun ollaan alettua kattoa leffaa kolmestaan, niin Jenna on nukahtanu joka kerta jossaki välissä! Tee neiti sieki välillä vähemmän töitä koulun lisäksi! :D Huomasin tässä lopussa kuvia tarkemmin katsellessa, että näyttää toi mun väsäämä taulu olevan ihan aavistuksen verran taiteellisesti vinossa. :D

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. kyllä maistu, ja perään tuli morkkis :D

      Poista
  2. Moikka Heidi! En nähnyt sulta uutta matskua vähään aikaan, joten luulin sun lopettaneen bloggauksen. Ilostuin isosti uusista teksteistä ja kuvista :) Kaikkea hyvää sulle, toivottelee lukija.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei!
      Hienoa, että löysin itsesi tänne! :)

      Poista