tiistai 11. joulukuuta 2012

Linnan juhlien pukuloistoa

Pahoitteluni muutaman päivän hiljaisuudestaa.Tänne palaaminen vaan pitkittyy ja pitkittyy! Voin rehellisesti myöntää oon tehnyt tätä jo muutaman päivän ja aina tämä jää kesken.
Päivät ja illat on menneet töissä ja niiden lisäksi on ollut mukavaa ohjelmaa, kuten muun muassa vaimo rakkaani tuli kotiin viikonlopuksi! Ajatella kuinka hän on ollut jo kolme viikkoa Rovanimellä ja tuli viimeinkin pikku visiitille tänne. :) Mutta siitä vähän myöhemmin lisää.

Toivottavasti siellä päässä jaksetaan spekuloida munkin näkökulmasta linnan juhlien asuja? Tai no en jaksa ku läväyttää kuvat esille sen pitempiä puheita. :D Tässä olisi muutama itseä hieman närkästyttänyt, yllättänyt ja ihastuttanut asukokonaisuus.

Olin ihmeissäni, ettei tilaa katseenvanginnut oikeastaan kukaan. Ei nähty todellista upeaa luomusta, vaikka muutamalla oli kauniita pukuja. 

Kaikki kuvat ovat Iltalehden sivuilta.
(Kuvat saa isommiksi klikkaamalla niitä)

 Naisten keskuudessa oli tainnut aika usea jättää spanxit kotiin ja siitä syystä aika uljaasti pienet makkarat pursusivat asuista esille. Omaan vartalomalliin ei oltu pukeuduttu kuin harvakseltaan ja mikä siinä on että sekä ylä- että alaosa pitää olla samaa sävyä ja monesti jopa iltalaukkukin?

Samuli Edelmannista mun ei varmaan tarvi sen enempää sanoa, että miten hyvältä ja hyvinvoivalta mies näyttää. Puolitoista vuotta sitten työharjottelussa olin tekemässä Samulin (ja Jipun) konsertti porukalle ruoat ja kun näin herran ensi kertaa livenä niin voi pojat että olin koko illan yhtä hymyä! 
  Cheekiä eli Jare Henrik Tiihosta on kaikkialla niin hehkutettu illan komeimmaksi, joten minäkään voi olla eri mieltä! 

2 kommenttia:

  1. Aika samoilla linjoilla ollaan täälläkin! Kauheimpien listalle meni kyllä mulla vielä se turkishelmainen.. vähän liian erikoinen mun makuun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mustakin se oli aika erikoinen! Olihan noita mullakin vielä lisää, mutta tuossa oli nyt noita eniten ärsyttävimpiä :D

      Poista