lauantai 1. joulukuuta 2012

Heidi toivoo

create a gif here



create a gif here

Tässä tulee ensimmäinen joulukuun kirjoitus. Kun kerroin pari viikkoa isosiskolleni kertovani joululahjatoiveeni vasta joulukuussa, hän kauhisteli että vasta silloin. Musta joulun makuun pääsee vasta joulukuussa, ei aiemmin. Tosin otin kyllä varaslähdön ostamalla jouluvalot ja verhot sekä ripustamalla ne marraskuun melkein puolessa välissä, köh köh. Tässä kuussa alan laittaa joulua viimeinkin asunnon muihin huoneisiin sekä kuuntelemaan joululauluja! Joulukuun ensimmäisen päivän kunniaksi voisin laittaa töissä tarjolle jouluteetä! Nyt sitäkin saa virallisesti jo tarjota!

Näissä toiveiden joukossa on paljon arvokkaita esineitä, mutta laitoin ne siitäkin syystä etten niitä saa, sillä ne ovat ensi vuoden muutoksia varten hankittavana vaikka sitten itse. :D (Ilmoitan tästä asiasta enemmän kun minulla on varmempaa kerrottavaa.) Ne, jotka tuntevat minut tietävät että tulen iloiseksi jos siitä, että joku muistaa minua.
Villasukat, suklaa, elokuvat, musiikki, kynsilakat, hierontaöljyt, tuoksut, kasvonaamiot ja erityisesti itsetehdyt jutut tuovat hymyn mun kasvoille. Ei ole merkitystä onko lahja kallis, vaan se että siinä on ajatusta ja se kertoo lahjan kuvaaman/sopivan minulle. Olen aina sanonut etten pidä eri pari mukeista, esim. Viivi ja Wagner-laseista, mutta jos huomaan sen ajatuksen jota antaja on siinä pohtinut että se kuvastaa minua, niin totta kai pidän sitä ihanana lahjana. Mutta kuitenkin turha krääsä ja joulujutut joululahjaksi ovat hieman turhia. Joulujutuista ei voi nauttia kuin jouluisin, siksipä olisi kiva saada/antaa lahja joka on käytettävissä aina.

Kertokaa hei tekin teidän joulunodotuksestanne ja lahjatoiveistanne!

2 kommenttia:

  1. voiii, mulla tartteis kans ostaa tuollane Fjällräven Kånken repupu :) !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aatella, vaikka ne on tosi vanhoja jo niin silti niiden suosio ei ole loppunut! Pari vuotta sitten itse tykästyin tuohon ja samantien kyllä unohdinkin sen. :D Kuukausi pari sitten kun kävin äitin kanssa Prismassa, näin siellä rivin eri värisiä laukkuja!

      Poista