keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Tupsupipo

Viime viikonloppuna Rovaniemellä, kotona, ollessani lähdettiin käymään jouluostoksilla. Olin aluksi ymmärtänyt että joulukaudenavajaiset on sinä päivänä, joten suunniteltiin käyvämme myös Napapiirillä. Noh, ne olikin sitten lauantaina ja käytiin vain kiertelemässä Revontulen ja Sampparin liikkeet läpi. Mulla alko ne "joululahjojen" löytämiset todella hyvin. Mentiin ensiksi Stadiumiin ja löysin itselleni pipon. Sain siitä vielä alennusta -20%, sillä kesällä liittyessäni jäseneksi en ollut saanut käytettyä vielä siihen kuuluvaa alekuponkia.

Värejä oli muutama, mutta sininen oli heti se oikea. Race Marine tekstilipare pipon keskellä, tupsu ja koko malli oli ihastuttava. Nyt oon siinä mielessä onnellinen että nämä kamalat pakkaset tulivat, sillä onpahan syy laittaa vihdoinkin pipo päähän! Mulla on muutenkin sen mallinen pää, ettei pipot koskaan yllä lämmittämään korvia. No tämä yltää ja lämmittää mukavasti! :)

4 kommenttia:

  1. Hei mistä oot ostanut ton pipon tai tilannut kun itse haluisin kovasti tuollaisen enkä tiedä mistä ostaa !? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! :) Stadiumista oon tuon ostanu viime vuonna. :)

      Poista