maanantai 19. marraskuuta 2012

Ripsihuolto vol 2

Mulla oli sunnuntaina toinen ripsihuoltoni. M tuli mun luokse laittamaan räpsyttimeni tuuheampaan kuntoon. Viime huolto oli neljä viikkoa sitten. Tuntui tosin puolet vähemmältä. Ihan yllätyksellisen oho-lausahduksen päästin suustani kun katsoin kännykän kalenteria, että viime huollosta on tulossa neljäs viikko. Tällä kertaa mulla ei ollut koloja, vaan ripsiä oli lähtenyt enemmänkin silmän sisänurkasta ja enemmän vasemmasta silmästä. Nukun näköjään vasemmanpuoleisella poskellani, kun se silmä on enemmän ottanut damagea.
Laitettiin taas samoja ripsiä, eli 7,9 ja 11mm.

Mulla on niin herkät silmät, että ne alkaa vuotamaan jos näen jonkun esineen lähestyvän silmiäni. :D Ja kun ne ei saisi missään tapauksessa vuotaa ripsien laiton aikana tai sen jälkeenkään pariin päivään! :D Oon nyt vähän pystyny tsemppaaman itseäni, mutta kyllä ne vähän aina vuotaa siinä alussa kun alaluomille laitetaan ne tyynyt huollon ajaksi. Sama pieni vuoto tapahtuu kun hoito on loppusuoralla ja tyynyt otetaan pois. Silmät avatessa sitä liimaa on saattanut mennä vähän silmään niin se kirveltää. Onneksi  huoltaja osaa hommansa niin lahjakkaasti että saa pyyhittyä pois sen aineen ja sitten taas pystyn katsomaan ympärille sen pahempia räpyttelyjä.

Sain kuuulla,  että mun omat ripset eivät ole kärsineet yhtään näiden irtoripsien aikana, päinvastoin, siellä oli selvästi muutama todella pitkä ripsi. Hän kysyikin sitten, että oonko käyttänyt Veeran ripsienvahvistusainetta.

Nyt tuntuu taas niin ihanalta kun on tuuheammat ripset! Oon ollut mielettömän iloinen näiden ripsien kestävyydestä! Ihana ettei nämä tipu tyyliin parin viikon välein. Rahoille saa todellakin vastiketta.


Ripset ennen huoltoa:

Ja jälkeen huollon:

2 kommenttia: